پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:22:33 - شنبه 22 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرلشکر قاسم سلیمانی نسبت به پخش اخباری در خصوص ساخت فیلم زندگی اش اعتراض کرد
سرلشکر قاسم سلیمانی در نامه‌ای از اخبار مربوط به تولید فیلمی به نام «سردار» با محوریت مقاومت و پرداختن به شخصیت خود، گلایه و اعتراض کرد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در پی انتشار اخباری طی روزهای اخیر پیرامون تصمیم یکی از مستند سازان جوان کشور (آقای سید سعید حسن پور) برای تولید فیلمی به نام «سردار» با محوریت عملیات های بین المللی سپاه قدس و به تصویر کشیدن نقش سرداران ایرانی در محور مقاومت بویژه سردار قاسم سلیمانی، وی طی نامه‌ای با اعتراض و گلایه نسبت به این اقدام تأکید کردند: حقیر حتی نسبت به نوشتن خاطرات دفاع مقدس تحفظ دارم. چگونه راضی به ساخت فیلمی از شخصیت خودم باشم ضمن اینکه این نوع اقدامات فرصت خدمت را از حقیر می گیرد.
متن نامه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مستندساز متعهد بسیجی
برادر بزرگوار و عزیز جناب آقای حسن پور
با سلام و آرزوی توفیق و سربلندی برای شما و تمامی متعهدین صحنه جهاد و هنر؛
امروز (۲۲/۱/۹۴) در اخبار ساعت ۱۴:۰۰ شبکه یک سیما شاهد خبری بودم که برای حقیر غیر قابل باور بود.

ضمن اینکه چند روز قبل نگرانی خودم را به اطلاع مسئول روابط عمومی سپاه رساندم و خواهش کردم ضمن تشکر از برادران عزیزی که در اثر علاقمندی به جمهوری اسلامی ایران و جهاد فی سبیل الله به دنبال چنین اقداماتی هستند مانع این حرکت شوند اما با پخش این خبر در شبکه سراسری کشور که جای گله دارد لازم دانستم به اطلاع جنابعالی و کلیه برادران و خواهران گرانقدر برسانم:
اولا در جمهوری اسلامی ده‌ها شخصیت اثر گذار شهید وجود دارد که شناساندن شخصیت و عملکرد آنها به عنوان الگوهای حقیقی تجربه شده یک ضرورت است. بزرگواران مجاهد و متفکری همچون شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر و مطهری در صحنه جهاد شهیدان همت، باکری، زین الدین، خرازی و … در رأس اینها شهید زنده ای همچون مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بیش از شصت سال در حال مجاهدت می باشند.
وقتی این خبر را شنیدم حقیقتاً خجالت کشیدم، چه ضرورتی برای پرداختن به فردی که هنوز خوف از عاقبت خود دارد می باشد.
ثانیاً حقیر یک سرباز پر از ضعفی هستم که اگر لطف خداوند سبحان شامل نمی شد معلوم نبود به هیچ یک از توفیقات عمرم نائل می شدم البته نسبت به هر آنچه در شبکه مجازی در مورد حقیر می گذرد به شدت اعتراض دارم و بخشی از آن را غلو و غیر واقعی و خلاف مصالح سیاسی و امنیتی کشور می دانم و بارها به مسئولین مربوطه در کشور عرض کرده ام.
جنابعالی می دانید حقیر حتی نسبت به نوشتن خاطرات دفاع مقدس تحفظ دارم. چگونه راضی به ساخت فیلمی از شخصیت خودم باشم ضمن اینکه این نوع اقدامات فرصت خدمت را از حقیر می گیرد.
لذا ضمن تشکر از جنابعالی و سایر برادران و خواهران، اعلام می کنم؛ نه تنها راضی به چنین اقداماتی نیستم، بلکه به شدت اعتراض دارم.
والسلام
قاسم سلیمانی
گفتنی است پس از انتشار اینگونه اخبار بر اساس جلسه هفته گذشته سردار رمضان شریف (مسئول روابط عمومی کل سپاه) با مستند ساز متعهد جوان (آقای سید سعید حسن پور) و انتقال مراتب گلایه مندی سردار قاسم سلیمانی به ایشان قرار بود وی نسبت به تکذیب تولید این فیلم اقدام لازم را به عمل آورد که متأسفانه چنین نشد.
یادآور می شود تصمیم آقای پور حسن یک ایده ی شخصی بوده و همکاری و یا کمک هیچ یک از اهالی سینما اعم از تهیه کنندگان، کارگردانان و … در ساخت و تولید این فیلم مطرح نبوده است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب