پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:50:02 - پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تفاوت خون‌گیری با زالو درمانی
عضو انجمن طب سنتی دانشگاه تهران گفت: خون‌گیری برای کم کردن حجم خون و زالو درمانی برای خارج کردن خون کثیف کاربرد دارد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ،خبرگزاری سینا نوشت ، دکتر جعفر علوی عضو انجمن طب سنتی دانشگاه تهران درباره تفاوت خون‌گیری با زالو درمانی گفت: در خون‌گیری خونی که از بدن گرفته می‌شود‌‌‌ همان خونی است که در کل بدن جریان دارد و تنها کاربرد آن کم کردن حجمی از خون است اما زالو، خونی که دی اکسید کربن بالایی داشته باشد و به اصطلاح خون کثیف را می‌مکد و این عمل تاثیر مثبت بر بدن می‌گذارد.
وی ادامه داد: همزمان با خونی که زالو می‌مکد، ۱۲۰ نوع مواد را داخل بدن می‌کند که شایع‌ترین آن بازکردن گرفتگی‌های قلبی و عروقی است.
این عضو انجمن طب سنتی دانشگاه تهران از درمان بسیاری از بیماری‌ها با زالو خبر داد و افزود: زالو درمانی در درمان بیماری‌های گرفتگی قلب و عروقی و مغزی، هموروئید، واریکوسل، گرفتگی عروق افراد دیابتی، واریس، آکنه، آنفولانزا، زخم‌های مزمن، جوش، دیسک، آرتوروز بسیار موثر است.
علوی مراجعه برای زالو درمانی را سالی دو بار ایده آل دانست و اظهار کرد: افراد سالم بهتر است سالی دو بار برای زالو انداختن برای پیشگیری از انواع بیماری‌ها به مکان‌هایی که مجوز این کار را دارند مراجه کنند و در مورد بیماری‌های خاص بسته به نوع بیماری فرق می‌کند.
این پزشک عمومی درباره مصرف داروی آسپرین در بزرگسالان گفت: بسیاری از بزرگسالان بالای سن ۵۰ سال در حال مصرف آسپرین هستند که این دارو علاوه بر اینکه نتوانسته است رنج سکتی قلبی را کاهش دهد، بدن را هم دچار عوارض می‌کند اما زالو درمانی خود علاوه بر کمک به سلامت دستگاه قلبی و عروقی، به پیشگیری از خیلی بیماری‌ها کمک می‌کند.
وی به هزینه‌های هنگفتی که خانم‌ها برای استفاده از دستگاه‌های لیزر برای شفافیت پوست خود می‌پردازند اشاره کرد و گفت: برخی دستگاه‌های زیبایی فقط پاک کننده صورت مسئله هستند و از لحاظ ظاهری عمل کرده است اما این جراح کوچک در کنار رژیم مواد غذایی و اصلاح مزاج، خون را تمیز می‌کند و خونرسانی ناحیه را بهتر می‌کند که حاوی آنتی بیوتیک برای انواع عفونت‌ها است.
انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب