پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:13:22 - یکشنبه 6 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
غذای گرم ۲۶ دانش آموز زرندی را راهی بیمارستان کرد
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در این اتفاق ۲۶ نفر از دانش آموزان دچار مسمومیت غذایی شده اند که خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی برای آن ها پیش نیامده است و مقرر شد مدارس فعلا از غذای گرم به دلیل گرمی هوا استفاده نکنند.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل ازابراهیم جهانگیری مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ” پایگاه اطلاع رسانی کرمان ۱۴۰۰ ” عنوان کرد: در شهرستان زرند بر اساس مصوبه هیئت امناء این شهرستان به دلیل اینکه ساعت آموزشی مدرسه فرهنگیان بیش از ساعت رسمی آموزش و پرورش بوده است تصمیم گرفتند که یک میان وعده غذایی به دانش آموزان داده شود تا مدت زمانی را که دانش آموزان در مدرسه سپری می کنند دچار مشکلات تغذیه ای نشوند .

وی افزود: با توجه به قرار داد هیئت امناء با یک مرکز طبخ غذا، هر روز در یک ساعت مشخص طبق منویی که از قبل برنامه ریزی شده بود برای دانش آموزان غذا دریافت می کردند که در هفته گذشته، روزهای سه شنبه و چهارشنبه دو وعده غذای گرم در برنامه آن ها بوده است و در سایر روزها از میوه و غذای سرد استفاده می شده است.

جهانگیری در ادامه بیان کرد: در پی مسمومیت دانش آموزان جلسه ای در فرمانداری زرند تشکیل شد که طبق بررسی های انجام شده مرکز بهداشت، دلیل اصلی این حادثه را مسمومیت غذای گرم عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پیگیری اداره کل آموزش و پرورش در این زمینه  تصریح کرد: در این اتفاق ۲۶ نفر از دانش آموزان دچار مسمومیت غذایی شده اند و به بیمارستان مراجعه کردند و خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی برای آن ها پیش نیامده است و مقرر شد مدارس فعلا از غذای گرم به دلیل گرمی هوا استفاده نکنند تا بعدا در این مورد تصمیم گیری شود .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب