پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:54:03 - شنبه 8 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رسانه‌های غربی فقط ادعای آزادی بیان دارند
معاون پشتیبانی منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: رسانه‌های غربی تنها ادعای آزادی بیان را دارند اما در عمل خبرهایی را بزرگ نمایی و اخباری را نادیده می گیرند. به گزارش”صبح رابر” به نقل از خبرنگار مهر، محمدحسن زارع صبح چهارشنبه در همایش نقش رسانه‌ها در انتخابات اظهار داشت: کشور ما در فضای انتخاباتی قرار گرفته […]

معاون پشتیبانی منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: رسانه‌های غربی تنها ادعای آزادی بیان را دارند اما در عمل خبرهایی را بزرگ نمایی و اخباری را نادیده می گیرند.

به گزارش”صبح رابر” به نقل از خبرنگار مهر، محمدحسن زارع صبح چهارشنبه در همایش نقش رسانه‌ها در انتخابات اظهار داشت: کشور ما در فضای انتخاباتی قرار گرفته و امیدواریم حماسه‌ای که مد نظر مقام معظم رهبری است، خلق شود تا موجب شادی دل دوست‌داران انقلاب و مایوس شدن بیش از پیش دشمنان نظام شود.

وی افزود:همه ما وظیفه داریم در هر کسوتی که هستیم در قبال موضوع انتخابات نقشمان را به خوبی انجام دهیم اما در این بین رسانه‌ها کار بیشتر و سخت‌تری را نسبت به دیگر افراد جامعه داشته‌اند زیرا به تعبیری اصحاب رسانه فرمانده‌های جنگ نرم خوانده می شوند.

معاون پشتیبانی منابع انسانی استاندار بوشهر بیان کرد: دشمنان خود را برای جنگ نرم تمام عیاری آماده کرده و سناریوها، جلسات و برنامه‌های مشخصی را برای انجام جنگ نرم با قدرت بیشتر در این برهه دارند ما نیز باید خود را برای مقابله با این هجمه آماده کنیم.

زارع با اشاره به اینکه فضای التهاب مانع تصمیم درست پیشرفت در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین نقش‌های رسانه در جامعه ایجاد امید، آرامش و نشاط در جامعه است زیرا فضای التهاب در جامعه همه چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی گفت: در صحنه‌های مختلف دیده‌ایم که رسانه‌های غربی با هماهنگی با یکدیگر خبری را بزرگنمایی و خبر دیگری را نادیده می‌گیرند و این موضوع بیان‌گر آن است که تنها در آنجایی که منافعشان اکتفا می کند مطلب را انعکاس دهند و آزادی بیان تنها یک ادعا از سوی آنها است.

زارع

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب