پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:54:30 - شنبه 8 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حجهالاسلام عرب پورگفت: مراقب و هوشیار باشند و فریب حرف‌های آمریکا را نخورند.
حجه الاسلام عرب پور گفت: هیچ‌گونه علامت و نشانه‌ای از دوستی در رفتار و سخنان آمریکایی‌ها دیده نمی‌شود. به گزارش”صبح رابر”: حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران ولایت‌پذیری و ‌تبعیت از ولی امر مسلمین را در حماسه ۲۴ خرداد به […]

حجه الاسلام عرب پور گفت: هیچ‌گونه علامت و نشانه‌ای از دوستی در رفتار و سخنان آمریکایی‌ها دیده نمی‌شود.

به گزارش”صبح رابر”: حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران ولایت‌پذیری و ‌تبعیت از ولی امر مسلمین را در حماسه ۲۴ خرداد به اثبات رساندند.

وی بیان داشت: استکبار برنامه‌ریزی‌های زیادی را برای انتخابات جمهوری اسلامی تدارک دیده بود، اما تدابیر رهبری مانع از رخداد اتفاقات ناگوار شد و انتخابات در آرامش کامل اجرا شد.

حجت الاسلام عرب‌پور عنوان کرد: ملت ایران با وجود همه تبلیغات منفی استکبار که از ماه‌ها قبل علیه انتخابات ایران به راه انداخته شده بود‌، حضوری ۷۳ درصدی در پای صندوق‌های رأی داشت.

وی با اشاره به سالروز حمله ناجوانمردانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آب‌های خلیج فارس، افزود: جوانان ما باید مراقب و هوشیار باشند و فریب حرف‌های آمریکا را نخورند.

خطیب جمعه کرمان خاطرنشان کرد: اینکه آمریکا اعلام می‌کند با ایران دوستی دارد، فریب و دروغی بیش نیست، هیچ‌گونه علامت و نشانه‌ای از دوستی در رفتار و سخنان آمریکایی‌ها دیده نمی‌شود.

حجت الاسلام عرب‌پور تصریح کرد: آیا تا به حال دیده‌اید که آمریکا برای کارهای غیراخلاقی خود عذرخواهی کرده باشد، استکبار همیشه به دنبال منابع خود بوده است.

وی با اشاره به جنایت‌های تروریست‌ها در سوریه، عراق، لبنان و … بیان داشت: استکبار هیچ ارزشی برای انسانیت قائل نیست.

حجت الاسلام عرب‌پور در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با گرامیداشت هفتم تیر ماه سالروز شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب اذعان داشت: دشمنان گمان می‌کردند که با شهادت آیت‌الله بهشتی نظام اسلامی سرنگون می‌شود.

وی با تبریک هفته قوه قضائیه عنوان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مبارزه با مفسدان اقتصادی یکی از اصول کارهای قوه قضائیه است.

منبع:هجرت نیوز

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب