پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:20:43 - یکشنبه 9 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شروط نماینده امام در اداره سیاسی و ایدئولوژی ارتش برای امریکا
به گزارش”صبح رابر”به نقل از فارس ،حجت الاسلام دکتر حسن روحانی نماینده امام در اداره سیاسی و ایدئولوژی ارتش: ایده آل هایی برای مردم ما مطرح است که باید شاه برگردد و محاکمه شود و اموال به غارت رفته پس گرفته شود و آمریکا نیز عذرخواهی کند و این یک ایده آل است . رخدادهای […]

به گزارش”صبح رابر”به نقل از فارس ،حجت الاسلام دکتر حسن روحانی نماینده امام در اداره سیاسی و ایدئولوژی ارتش: ایده آل هایی برای مردم ما مطرح است که باید شاه برگردد و محاکمه شود و اموال به غارت رفته پس گرفته شود و آمریکا نیز عذرخواهی کند و این یک ایده آل است .

خبرگزاری فارس: شروط دکتر روحانی برای آمریکا

رخدادهای ۹ تیر ۱۳۵۹

چکیده

  • حجت الاسلام دکتر حسن روحانی نماینده امام در اداره سیاسی و ایدئولوژی ارتش : ایده آل هایی برای مردم ما مطرح است که باید شاه برگردد و محاکمه شود و اموال به غارت رفته پس گرفته شود و آمریکا نیز عذرخواهی کند و این یک ایده آل است .
  • یک هفته نامه در آلمان غربی امروز به نقل از سرویس های اطلاعاتی غرب نوشت داماد برژنف رهبر شوروی به نام یوری چوریانف در ماه فوریه گذشته به عنوان فرماندار افغانستان از طر ف شوروی منصوب شده است .
  • ستاد هماهنگی انجمن های اسلامی ادارات و موسسات دولتی در رابطه با پیام اخیر امام اطلاعیه ای صادر و تاکید کرد : چنانچه ظرف مدت یک ماه از این تاریخ تصفیه انجام نگیرد ما لیست افراد ضد انقلاب کم کار ، کارشکن ، ساواکی و مزدور را منتشر خواهیم کرد .
  • سخنگوی دفتر سرتیپ فلاحی جانشین ستاد مشترک ارتش : مسئولان و پرسنل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موظفند تا وقت تعیین شده از سوی رهبر انقلاب کلیه علائم و آثار طاغوتی در رژیم گذشته را در ادارات و دفاتر وابسته به نیروهای مسلح ارتش از بین ببرند.
  • روزنامه نیویورک تایمز : ایالات متحده با ایجاد یک فرستنده رادیویی در مصر برنامه های خرابکارانه ای به زبان فارسی پخش کرده و مردم ایران را به عملیات خرابکاری علیه نظام اسلامی در ایران تحریک می کند .
  • هیئت منتخب امام برای بررسی عملکرد بنیاد مستضعفان طی حکمی محتشمی پور را به نمایندگی از این هیئت مامور اجرای صحیح امور و گردش کار بنیاد مستضعفان کرد .
  • آیت الله قدوسی دادستان کل انقلاب اسلامی : مدرکی از امیر انتظام علیه نظام جمهوری اسلامی و برای انحلال مجلس خبرگان در دست است که حداقل ۱۵ سال مجازات زندان  دارد .
  • رئیس آتش نشانی و ۴ تن از آتش نشانان اداره آتش نشانی شرکت نفت آبادان در اتباط به حادثه هولناک آتش سوزی سینما رکس این شهر بازداشت شدند .
  • ستاد مرکزی هماهنگی مبارزه با اعتیاد وزارت بهداری و بهزیستی اعلام کرد که سهمیه تریاک معتادان مجاز در سراسر کشور از روز ۱۵ تیرماه قطع می شود

دکتر حسن روحانی : مسئله کردستان حل شده است

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی نماینده امام در اداره سیاسی و ایدئولوژی ارتش و نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی که به آذربایجان غربی سفر کرده است طی سخنانی در ارومیه اظهار داشت : دیگر مسئله کردستان حل شده و ما به گروه های مسلح غیر قانونی مدتها مهلت دادیم ولی این ها در این مدت فقط با زبان اسلحه صحبت کردند و در این مورد تاریخ قضاوت خواهد کرد .

روزنامه نیویورک تایمز از قول کارمندان بلند پایه آمریکایی نوشت ایالات متحده با ایجاد یک فرستنده رادیویی در مصر برنامه های خرابکارانه ای به زبان فارسی پخش کرده و مردم ایران را به عملیات خرابکاری علیه نظام اسلامی در ایران تحریک می کند . این روزنامه تصریح می کند که برنامه صدای آزاد ایران به وسیله دو فرستنده در خاک مصر که یکی از آنها در نزدیکی اسکندریه و دیگری در نزدیکی کانال سوئز قرار دارد  پخش می شود .

شروط دکتر روحانی برای آزادی گروگانها ؛ آمریکا باید عذرخواهی کند

وی در مورد آزادی گروگان ها نیز گفت : امام امت تعیین سرنوشت گروگان ها را بر عهده مجلس شورا گذاشته اند ، آمریکا برای جان گروگان ها ارزش قائل نیست و از طرف دیگر ایده آل هایی برای مردم ما مطرح است که باید شاه برگردد و محاکمه شود و اموال به غارت رفته پس گرفته شود و آمریکا نیز عذرخواهی کند و این یک ایده آل است . روحانی گفت : تاکنون مسئله گروگان ها به نفع انقلاب بوده است و باید این موضوع فوری حل شود تا به نفع انقلاب نیز پایان یابد .

از رئیس جمهور تا زمانی که در خط اسلام است حمایت می کنیم

روحانی در مورد تبعیت از رئیس جمهور نیز گفت : امام دستور داده اند تا زمانیکه مقام ریاست جمهوری در خط اسلام هستند باید حمایت شوند و این هم یک وظیفه شرعی است و ما موظفیم به رای مردم احترام بگذاریم . (۱)

داماد برژنف فرماندار افغانستان شد !

یک هفته نامه در آلمان غربی امروز به نقل از سرویس های اطلاعاتی غرب نوشت داماد برژنف رهبر شوروی به نام یوری چوریانف در ماه فوریه گذشته به عنوان فرماندار افغانستان از طر ف شوروی منصوب شده است . بر اساس این گزارش شوهر ۴۴ ساله دختر برژنف رئیس بخش جاسوسی شوروی در ایران ، پاکستان و ترکیه بود و در هر سه کشور وظایف ضد جاسوسی و ضد آمریکایی را بر عهده داشت.(۲)

اسامی ضد انقلاب در ادارات تا یک ماه دیگر منتشر می شود

ستاد هماهنگی انجمن های اسلامی ادارات و موسسات دولتی در رابطه با پیام اخیر امام اطلاعیه ای صادر و تاکید کرد : اعلام می کنیم که انجمن های اسلامی ادارات و موسسات دولتی ضمن پشتیبانی صریح از فرمان قاطع امام خواستار تصفیه سریع ادارات و موسسات دولتی بوده و در این راه از هرگونه تلاش و فداکاری دریغ نخواهیم کرد ، بدیهی است چنانچه ظرف مدت یک ماه از این تاریخ تصفیه انجام نگیرد ما لیست افراد ضد انقلاب کم کار ، کارشکن ، ساواکی و مزدور را منتشر خواهیم کرد . (۳)

متخلفین نظامی به دادگاه انقلابی ارتش معرفی می شوند

سخنگوی دفتر سرتیپ فلاحی جانشین ستاد مشترک ارتش گفت : مسئولان و پرسنل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موظفند تا وقت تعیین شده از سوی رهبر انقلاب کلیه علائم و آثار طاغوتی در رژیم گذشته را در ادارات و دفاتر وابسته به نیروهای مسلح ارتش از بین ببرند در غیر این صورت به عنوان متخلف به دادگاه انقلاب اسلامی ارتش معرفی خواهند شد . (۴)

روحانی در مورد تبعیت از رئیس جمهور نیز گفت : امام دستور داده اند تا زمانیکه مقام ریاست جمهوری در خط اسلام هستند باید حمایت شوند و این هم یک وظیفه شرعی است و ما موظفیم به رای مردم احترام بگذاریم .

سیا جنگ روانی در ایران را رهبری می کند

روزنامه نیویورک تایمز از قول کارمندان بلند پایه آمریکایی نوشت ایالات متحده با ایجاد یک فرستنده رادیویی در مصر برنامه های خرابکارانه ای به زبان فارسی پخش کرده و مردم ایران را به عملیات خرابکاری علیه نظام اسلامی در ایران تحریک می کند . این روزنامه تصریح می کند که برنامه صدای آزاد ایران به وسیله دو فرستنده در خاک مصر که یکی از آنها در نزدیکی اسکندریه و دیگری در نزدیکی کانال سوئز قرار دارد  پخش می شود .

خبرگزاری های جهان نیز همزمان در خبرهای پراکنده از توطئه وسیع روزنامه ها ، رادیو و تلویزیون های کشورهای اروپایی و آمریکایی و برخی از کشورهای عربی مخالف انقلاب اسلامی ایران خبر دادند که  به طور مستمر و سیستماتیک شایعاتی علیه نظام اسلامی و رهبری انقلاب و شخصیت های انقلابی ایران را نشر می دهند . (۵)

درگیری های شدید میان پاسداران و مزدوران رژیم بعث در ارتفاعات ماکوان

در یک درگیری که بین گروهی از پاسداران انقلاب اسلامی و پیشمرگان مسلمان کرد و حدود ۱۶۰ نفر از مهاجمان مسلح و مزدوران بعث عراق در ارتفاعات ماکوان روی داد تلفات سنگینی به مهاجمان واردآمد . بر اساس این گزارش در این درگیری ۷ نفر از مهاجمان کشته و ۸ تن دیگر نیز مجروح شدند .  (۶)

خبر دیگر این که در درگیری های منطقه تکاب بین سپاه پاسداران وگروه های مسلح غیرقانونی ۲۰ تن از تروریست ها دستگیر شدند ، در این درگیری ۳ تن از پاسداران توسط گروه های مسلح به گروگان گرفته شدند . (۷)

محتشمی پور سرپرست بنیاد مستضعفان شد

هیئت منتخب امام برای بررسی عملکرد بنیاد مستضعفان طی حکمی محتشمی پور را به نمایندگی از این هیئت مامور اجرای صحیح امور و گردش کار بنیاد مستضعفان کرد . (۸)

کومله ۱۷ عضو جهاد سازندگی را ربود

جهاد سازندگی کردستان طی اطلاعیه ای خواستار آزادی ۱۷ تن از اعضای جهاد در کردستان شد . این ۱۷ نفر توسط افراد مسلح حزب کومله به گروگان گرفته شده اند . (۹)

اسناد همکاری امیر انتظام با دشمن به مطبوعات ارائه شد

آیت الله قدوسی دادستان کل انقلاب اسلامی در یک مصاحبه مطبوعاتی که در محل زندان اوین برگزار شد در مورد پرونده عباس امیر انتظام که به اتهام جاسوسی در زندان به سر می برد گفت : امیر انتظام در نامه های متعدد به مقامات کشور مدعی شده است که در صورت محاکمه آزاد خواهد شد و چون این آزادی برای نظام تبعات دارد محاکمه وی به تعویق می افتد !

یک هفته نامه در آلمان غربی امروز به نقل از سرویس های اطلاعاتی غرب نوشت داماد برژنف رهبر شوروی به نام یوری چوریانف در ماه فوریه گذشته به عنوان فرماندار افغانستان از طر ف شوروی منصوب شده است . بر اساس این گزارش شوهر ۴۴ ساله دختر برژنف رئیس بخش جاسوسی شوروی در ایران ، پاکستان و ترکیه بود و در هر سه کشور وظایف ضد جاسوسی و ضد آمریکایی را بر عهده داشت

آیت الله قدوسی ادامه داد : بر ای این که دروغ گویی امیر انتظام روشن شود مجبور هستیم برخی از اسناد را منتشر کنیم ، مدرکی از امیر انتظام علیه نظام جمهوری اسلامی و برای انحلال مجلس خبرگان در دست است که حداقل ۱۵ سال مجازات زندان  دارد . وی همچنین گفت : محاکمه امیر انتظام بعد از تقی شهرام و سعادتی برگزار خواهد شد . (۱۰)

۴ نفر در رابطه با فاجعه سینما رکس دستگیر شدند

رئیس آتش نشانی و ۴ تن از آتش نشانان اداره آتش نشانی شرکت نفت آبادان در اتباط به حادثه هولناک آتش سوزی سینما رکس این شهر بازداشت شدند . بر اساس این گزارش بازداشت این عده برای انجام تحقیقات لازم در خصوص تکمیل پرونده مربوط به آتش سوزی سینمارکس صورت گرفته است . (۱۱)

سهمیه مواد معتادان قطع خواهد شد !

ستاد مرکزی هماهنگی مبارزه با اعتیاد وزارت بهداری و بهزیستی اعلام کرد که سهمیه تریاک معتادان مجاز در سراسر کشور از روز ۱۵ تیرماه قطع می شود و معتادان مجاز باید جهت درمان به مرکزی که کارت آنها را صادر کرده است مراجعه و از قرص ترک اعتیاد استفاده کنند.(۱۲)

پی نوشت :

۱- اطلاعات ، ۹ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۳

۲- اطلاعات ، ۹ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۲

۳- اطلاعات ، ۹ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۲

۴- اطلاعات ، ۹ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۲

۵- کیهان ، ۹ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۴

۶- جمهوری اسلامی ، ۹ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۱

۷- اطلاعات ، ۹ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۳

۸- اطلاعات ، ۹ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۲

۹- اطلاعات ، ۹ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۱

۱۰- کیهان ، ۹ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۱۰

۱۱- اطلاعات ، ۹ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۲

۱۲- جمهوری اسلامی ، ۹ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۱

پژوهشگر : سید روح الله امین آبادی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب