پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:48:48 - یکشنبه 17 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قیمت مرغ در ماه رمضان افزایش می‌یابد/قیمت مرغ به ۸۵۰۰ هم می رسد
مدیر عامل اتحادیه مرغداری گفت: با توجه به نزدیکی ماه رمضان قیمت هم مرغ افزایش خواهد یافت و احتمالا مرغ در ماه رمضان با توجه به شرایط بازار به ۸۵۰۰ هم برسد.

به گزارش ” صبح رابر” عباس رحمانی مدیر عامل اتحادیه مرغداری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص احتمال افزایش قیمت مرغ اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شرایط بازار باید گفت قیمت تمام شده برای مرغ باعث ضرر و زیان است.

 

وی در ادامه افزود: وزیر بازرگانی هم چندی پیش عنوان کردند که مرغ به قیمت واقعی خودش برگشته است اما متاسفانه آقایان آن را کنترل نکردند تا به همان روال سابق مرغ در بازار عرضه شود.

 

مدیر عامل اتحادیه مرغداری تصریح کرد: در حال حاضر قیمت سیب زمینی و پیاز از قیمت مرغ بیشتر است؛ متاسفانه مرغداران با این شرایط ضرر سنگینی را می پردازند، قطعا مردم هم با این وضعیت دچار استرس شده اند یک روز

قیمت مرغ ۸۰۰۰ تومان است یک روز ۶۰۰۰ تومان واقعا معلوم نیست که چه وضعیتی در آینده پیش خواهد امد.

 

رحمانی با انتقاد از عملکرد دولت تاکید کرد: متاسفانه دولت فقط یاد گرفته است بگوید که عرضه و تقاضا؛ اگر عرضه زیاد شود تقاضا کم است پس تولید کننده باید چه کاری انجام دهد واقعا با این شرایط در ادامه راه دچار مشکل می شویم.

 

وی در پایان با اشاره به افزایش قیمت مرغ خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ماه رمضان قیمت مرغ افزایش خواهد یافت و احتمالا مرغ در ماه رمضان با توجه به شرایط بازار به ۸۵۰۰ هم برسد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب