پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:00:22 - سه شنبه 19 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کسانی که می گویند آب خوردن ما به دست غرب است همان دانش آموختگان غرب هستند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برخی از نظریه های آموزشی غرب گفت: خیلی عجیب است که مسئولین ما می گویند آب خوردن ما به دست غربی ها است؛ کسانی که این حرف را می زنند همان دانش آموختگان آموزش و پرورش غرب هستند.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  دانش آموزان نوشت؛ رحیم پور ازغدی در اولین نشست تخصصی کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی از نظریه های آموزشی غرب گفت: خیلی عجیب است که مسئولین ما می گویند آب خوردن ما به دست غربی هاست.

وی ادامه داد: غربی ها می گویند: از اوایل قرن ۱۹ در کلاس دوم و سوم دبستان در گوش کودکان اروپا خواندیم که غربی برتر از شرقی است؛ و دقیقا از اول  تا آخر قرن ۲۰ در مدارس جهان شرق که به دست غرب افتاده بود به کودکانشان آموخیم که شما چیزی نمی فهمید (همان شما نمی توانید) و غربی برتر از شرقی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: به ظاهر ادبی و اتیکت اجتماعیش نگاه نکنید حتی متفکرین دانشگاه های غرب هم در تمام نظریه هایشان در زمینه های گوناگون آمدند برتری غربی بر شرقی را تئوریزه کردند.

رحیم پورازغدی در ادامه گفت: ما دیدیم که امام و انقلاب این تئوری غربی ها را در هم شکستند و ثابت کردند که می توانیم و این خیلی مسئله عجیبی است که یکی از مسئولین رده اول اجرایی ما به صراحت بگوید آب خوردن ما به دست غربی هاست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کسانی که می گویند آب خوردن ما به دست غرب است و تحت تاثیر تحریم ها، اینان تربیت شده آموزش و پرورش غربی هستند که می گوید غرب برتر از شرق است.

انتهای پیام/

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب