پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:18:42 - چهارشنبه 27 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گام بلند ملت ایران در احقاق حقوق هسته ای خود
اکنون مذاکره کنندگان با اتکا به این سند ملی که کف خواسته های ملت ایران در مذاکرات است می توانند با قوت و صلابت مضاعفی در مذاکرات آتی شرکت نموده و از حق مسلم هسته ای کشور دفاع کنند.

به گزارش ” صبح رابر“اکنون مذاکره کنندگان با اتکا به این سند ملی که کف خواسته های ملت ایران در مذاکرات است می توانند با قوت و صلابت مضاعفی در مذاکرات آتی شرکت نموده و از حق مسلم هسته ای کشور دفاع کنند.

به فرموده مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده فرزندان انقلاب هستند اما طرف مقابل اهل حیله گری و عهد شکنی است.

به منظور اطمینان از نتایج مذاکرات هسته ای، این بار ملت ایران به منظور احقاق حقوق هسته ای خود در مذاکرات، گامی بلند برداشته و با انتشار گزاره برگ (فکت شیت) ملت ایران و امضاء طومار حاوی این گزاره برگ در اقصا نقاط ایران و در شهرها و روستاها و بین اقشار مختلف، موجی در اعلام مطالبات بحق خود به راه انداخته است و اکنون مذاکره کنندگان با اتکا به این سند ملی که کف خواسته های ملت ایران در مذاکرات است می توانند با قوت و صلابت مضاعفی در مذاکرات آتی شرکت نموده و از حق مسلم هسته ای کشور دفاع کنند.

همچنین گروهی از فعالان رسانه ای با ایجاد صفحه اینترنتی، کلیه اقدامات صورت گرفته حول موضوع گزاره برگ ملی را منعکس نموده اند که با مراجعه به آدرس http://gozarebarg.mihanblog.com/  می توانید از آخرین تحولات حول این موضوع مطلع شوید.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب