پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:49:31 - دوشنبه 1 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شعاری که در شهرستان رابر حماسه می آفریند
با گذشت دو سال ازشعار«حماسه سیاسی و اقتصادی »همچنان بر روی یکی از دیوارهای ادارات دولتی شهرستان رابر خودنمایی می کند .

به گزارش ” صبح رابر” نامگذاری سال ۹۲ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی بود اما با گذشت دو سال؛این شعارهمچنان  بر روی یکی از دیوار های ادارات دولتی شهرستان رابر  خودنمایی می کند .

دو رکن اساسی(حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی) در حقیقت مهم‌ترین راهبرد حفظ انقلاب و تداوم آن با تکیه بر پیشرفت‌ها و حفظ همه ارزش‌هاست.در صدر اسلام مسلمانان در شعب ابی‌طالب با همه مشکلات ۳ سال تمام مقاومت کردند و توانستند با رهبری الهی پیامبر اعظم (ص) و انقلابشان پایداری کنند و در نهایت زمینه حاکمیت دینی را در شبه‌جزیره عربستان رقم زدند و الآن هم چهارچوب ما نیز همین است.

ما اوج ایثار را در حادثه کربلا دیدیم و جایی که امام حسین(ع) در برابر عرفی‌ترین نیاز انسان یعنی آب مقاومت کرد و اکنون ما نیز باید مرور کنیم که آیا چنین آمادگی را در برابر عرفی‌ترین نیاز‌ها خواهیم داشت یا خیر؟ به‌اعتقاد من همه این حماسه‌ها برای تک‌تک ما درس عبرت است. ما در انقلاب اسلامی ۳۴ سال در یک نبرد تمام‌عیار با دشمن و نظام سلطه هستیم.

خلق حماسه سیاسی توسط ملت بصیر ایران در سال جاری ، قدرت چانه‌زنی نظام در عرصه‌های بین‌المللی را افزایش می‌دهد. با توجه به پیش‌رو بودن  انتخابات درسال جاری و تلاش دشمنان انقلاب برای کنار زدن مردم از صحنه انقلاب اسلامی، حضور گسترده و حماسی ملت بصیر انقلاب در عرصه سیاسی، دشمنان را دلسرد و حماسه تاریخی دیگری را رقم خواهند زد. نگاه دشمنان نظام اسلامی به انتخابات‌های نظام جمهوری اسلامی است و آنان براساس میزان مشارکت مردم در انتخابات استراتژی‌های خود علیه کشورمان را تهیه می‌کنند بنابراین در این دوره همانگونه که رهبری فرزانه انقلاب فرمودند، باید حضور حماسی باشد. از بعد داخلی و بین‌المللی خلق حماسه سیاسی می‌تواند نشان دهنده بصیرت، آگاهی، شعور سیاسی و زمان‌شناسی ملت بصیر ایران باشد.

حماسه سیاسی و به خصوص حماسه اقتصادی را می توان فرآیندی بسیار مهم و دلیرانه دانست که از مسیر اصلاح الگوی مصرف، همت و کار مضاعف، جهاد اقتصادی ، کار و تولید ملی گذشته و در پرتو همدلی و همزبانی  تمام ایرانیان ،حاصل  گردد.

«حماسه اقتصادی» یعنی ایرانی آن‌قدر کار کند که کار خود را به حماسه تبدیل کند و این حماسه نیز باید خودکفایی کشور را به دنبال داشته باشد.

پیام‌هائی که مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال می‌دهند، فرمان هستند نه شعار و باید مسئولین و دست اندرکاران، قوه مجریه ، قوه مقننه، و اجرایی دستور رهبری را به عنوان یک فرمان سرمشق سال قرار دهند و همه امکانات و توانایی کشور را در مسیر تحقق آن هدف قرار بدهند.

DSC00073

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب