پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:14:27 - پنجشنبه 13 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جنایت وینسنس، فیلمی که دنیا را تکان میدهد
اختصاصی / سکوت ۲۵ ساله هنرمندان وطنی! کسانی که شعار آزادخواهی سر میدهند ، تورهای سینمایی به آمریکا و اروپا برای درو کردن خرس های نقره ای و اسکار براه می اندازند آیا تا بحال درباره کشته شدن هموطنشان توسط جنایتکاران آمریکایی فیلمی ساخته اند؟ به گزارش صبح رابر “به نقل از  بلاغ،در ۱۲ تیرماه […]

اختصاصی / سکوت ۲۵ ساله هنرمندان وطنی!

کسانی که شعار آزادخواهی سر میدهند ، تورهای سینمایی به آمریکا و اروپا برای درو کردن خرس های نقره ای و اسکار براه می اندازند آیا تا بحال درباره کشته شدن هموطنشان توسط جنایتکاران آمریکایی فیلمی ساخته اند؟

به گزارش صبح رابر “به نقل از  بلاغ،در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ سرنشین مورد هدف گیری ناجوانمردانه ناو آمریکایی قرار گرفت و ۶۶ کودک و ۵۳ زن و…کشته شدند.

یکی از شاهدان عینی حادثه پرواز ۶۵۵ گفته بود به جنازه مادری برخورد کردیم که هنوز دختر  یکساله خود را در آغوش داشت و آن را رها نکرد.

حال با گذشت ۲۵  ما هنوز نتوانستیم صدای هق هق مان را به دنیا برسانیم که روز روشن ۲۹۹ هموطن مان را کشتند و جیک کسی هم در نمی آید و رسانه ها در یک سکوت خبری نشان شجاعت راجرز را در قاب دوربین هاشان به تصویر کشیدند و دنیا را متحیر کرد و ازهمه مهمتر بهت خود ما را بر می انگیزد که چرا تابحال نتوانستیم کاری انجام دهیم؛ دریغ از حتی ساخت یک فلیم !

دنیا را سر مردمانش خراب می کردند غربی ها اگر چنین فاجعه ای در آنجا رخ می داد .حالا بعد از گذشت ۲۵ سال غیرت جوانان آذری به جوش آمده و  یک گروه هنرمند به سراغ خواننده ای رفتند که سرود خاطره انگیز« آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو را» خواند .

حال در سالگرد این اقدام تروریستی،خواننده «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو ..» این بار آمریکا را نمرود خواند و با آهنگ «ای نمرود روزگار اینبار هم نشان گرفتی خدای را» خواست صدای مظلومیت انسان های بیگناه را به گوش جهانیان برساند.

اسنفدیار قره باغی حالا سرود نمرود را برای جنایت وینسنس می خواند تا آلامی باشد بر دردهای خانواده های شهدای داغداری که ۲۵ سال  استوار ایستاده اند.

گرچه باید به نهادهایی فرهنگی،بلاخص هنرمندان سرشناس که داعیه تمدن ایران و سنگ وطن پرستی به سینه می زنند ، پرسید که چطور از همه چیز حرفی میزنند اما لام تا کام از این جنایت آمریکا حرفی نمی زنند؟!

کسانی که شعار آزادخواهی سر میدهند ، تورهای سینمایی به آمریکا و اروپا برای درو کردن خرس های نقره ای  و اسکار براه می اندازند، آیا تا بحال درباره کشته شدن هموطنشان فیلمی ساخته اند؟

کجا هستند اعضای نهادهای بشر دوستانه ،هنرمندانی که تا آن سوی کره زمین با قاتلان زنان و کودکان مسلمان عکس یادگاری میگیرند، اما برای ۶۶ کودک بی گناه ایرانی که  همچون گل در آب های خلیج بدست چنگال جنایتکاران آمریکایی پرپر شدند ؛دم بر نمی آورند؟

حال در عصر رسانه ،رسانه هاییکه براحتی می توانند  کاری کنند که جهان بخاطر مرگ گربه ای  رخت سیاه به تن کند و برای کشتار زنان و کودکان بی دفاع جشن بگیرد ،برای برهم زدن این چشم بندی برای خلیجی که با خون فرزندان پارسی رنگین شده است رسانه های ما کجا ایستاده اند؟

 

 


تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب