پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:14:21 - یکشنبه 11 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صدای ناله شهید ۱۸ ماهه فلسطینی در بغض حقوق بشرصهیونیست ها
صدای شهید شیرخوار” علی سعد دوابشه” هنوز هم به گوش صلح طلبان حقیقی و مدافعان واقعی حقوق بشر می‌رسد و در این بحران، ناله‌ها و فریاد در حمایت از کودک مظلوم ۱۸ ماهه حتی وجدان انسان‌های بی تفاوت را بیدار می‌کند چه رسد به مدعیان حقوق کودک؟!

 به  گزارش ” صبح رابر” رژیم صهیونیستی در قتل کودکان تبحر خاصی دارد از همین‌روست که به رژیم کودک‌کش معروف شده است ؛ داستان نسل کشی صهیونیست ها در فلسطین ، غزه و یمن ثابت کرد هولوکاست واقعی در کجا در حال وقوع است. هولوکاست آنجاست که کودکان معصوم مسلمان فلسطین درآتش جنگ افروزی غاصبان وحشی گرگ صفتانی که لباس حقوق بشر به تن کرده اند ، سند رسوایی مدعیان حقوق بشررا به یدک می کشند.

چشم دیده‌بان حقوق بشر در برابر جنایت وحشیانه از جمله جنایت روز گذشته صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن خانه یک شهروند فلسطینی در «دوما» نزدیک نابلس که به شهادت یک کودک ۱۸ ماهه منجر شد، همیشه کور است، صهیونیست‌ها نوزاد شیرخواره فلسطینی را زنده زنده در آتش سوزاندند.

” علی سعد دوابشه”نوزاد ۱۸ ماهه این خانواده بامداد روز جمعه توسط چند یهودی تندرو بر اثر سوختگی شدید به درجه رفیع شهادت نائل شده است و بقیه اعضای خانواده نیز دچار حالت سوختگی شدند.
شاهدان عینی نیز اعلام کردند: چند شهرک‌نشین یهودی به شهرک دوما یورش بردند و پس از پرتاب مولوتوف به منزل فلسطینی، خانه آنها را کاملا سوزاندند.
اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها موجی از خشم و انزجار عمومی نیز در کشورهای مسلمان به راه انداخته است و بسیاری از مردم با محکوم کردن آن، از سکوت و هم‌پیمانی سران کشورهای مرتجع غربی در قبال تجاوزات متعدد اسرائیلی‌ها  انتقاد کردند و خواستار برخورد جدی با این جنایت «وحشتناک» شدند.
رسانه‌” صبح رابر“نیز به جنایت غیرانسانی رژیم صهیونیستی که از خوی وحشیانه و ددمنشانه این رژیم در سوزاندن یک کودک شیرخوارفلسطینی خشم و نفرت علیه رژیم صهیونیستی سرداد و این حادثه غیرانسانی را محکوم کرد.

در پی جنایت بی شرمانه یهودیان افراطی و شهرک نشینان صهیونیسم نسبت به آتش زدن خانه یک فلسطینی و سوزاندن نوزاد شیرخوار، چگونه این سنگدلان دلشان آمد به چشم‌های معصوم نگاه کند و چنین برنامه‌ای برای کشتنش بریزند. قتل عام زنده سوزاندن یک نوزاد فلسطینی نشان دهنده ضعف رژیم صهیونیستی است .

اسرائیل به قدری ضعیف و حقیر است که زورآزمایی برای کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی می کند؛ کشتن کودک و نوزاد قدرتی نمیـخواهد.

جنایت هایی که اسرائیل علیه مردم بی دفاع انجام می دهد، قابل قبول نیست و این علامت سوال بزرگی است که چرا مدعیان حقوق بشر و روسای سازمان بین الملل سکوت کرده اند.

مردم شهرستان رابر در حمایت از کودکان مظلوم کنار مردم سراسر کشور شعار عدالت خواهی و از خون های نا به حق ریخته کودکان و نوزادان مظلوم در کشتار مردم بی دفاع فلسطین ،اعلام انزجار کردند.

کشتار فجیع کودکان مسلمان چه وظیفه ای را برای مسمانان تکلیف می کند؟! سالهاست که ادعاهای دروغین آمریکا برای مبارزه با تروریسم، منطقه خاورمیانه و اقصی نقاط جهان را دستخوش جنگ ها و درگیری ها و خونریزی ها کرده است و گروه های تروریستی دست پرورده آمریکا علاوه بر سوریه، عراق را نیز منطقه مانور خود برای انجام اعمال تروریستی قرار داده اند و داعش بدون ذره ای واهمه از فشارهای بین المللی، زشت ترین و سیاه ترین کارها را درعراق و سوریه انجام می دهد.
پس کجاست این ادعاهای حقوق بشری که توسط برخی  از این کشورهای غربی در بوق و کرنا مطرح می شود چرا سکوت اختیار کرده اید ؟ چرا اینگونه بی تفاوت و فارغ ازهر گونه اقدامی به نظاره نشسته اید؟

صهیونیست ها پس از این جنایت به یک خانه دیگری حمله کردند و آن را نیز به آتش کشیدند. آن ها سپس بر روی دیوارهای هر دو خانه شعارهای نژادپرستانه نوشتند.  شهرک نشینان پس از ارتکاب این جنایات صحنه را ترک کردند.

همه دیدیم که در این نسل کشی کودکان معصوم و بی گناه با جنایات فجیح غاصبان پرپرشدند.مادری که شهید نوگل خود را بر روی دستان گرفته بود و لالایی جدایی و هجران زمزمه می کرد.

یک شهروند رابری در واکنش به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در سوزاندن «‌علی سعد دوابشه‌» کودک شیرخواره فلسطینی، به خبرنگار ” صبح رابر “ گفت : این جنایت نشان داد که صهیونیست‌ها از هیچ جنایتی فروگذار نکرده و حتی کودک شیرخواره را نیز زنده‌زنده در آتش می‌سوزانند تا کینه خود را نسبت به مقاومت مشروع و به حق فلسطینی‌ها بروز دهند.

وی افزود: امروز همه دولت‌ها، سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی که تاکنون در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌اند، در قبال این جنایت بزرگ مسئول هستند و در واقع جامعه بین‌المللی که آمریکا به دروغ مدعی پرچمداری آن است، برابر این جنایت هولناک چه پاسخی دارد.

امیری گفت: این جنایت ننگین دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد ولی می‌بینیم خیلی از کشورهای منطقه و مجامع جهانی حقوق بشری در مقابل این جنایت سکوت کرده‌اند که نشان‌دهنده همراهی آن‌ها با صهیونیست‌ها است.

وی اظهار کرد: امریکایی‌‌ها در فضای رسانه‌ای ژست حقوق‌بشری می‌گیرند، این غده سرطانی از سکوت مرتجعین منطقه استفاده کرده و مردم مظلوم فلسطین را به فجیع‌ترین شکل به شهادت می‌رساند.

محمدی نیز افزود: نباید دنیای قشنگ کودکان وارد فضاهای سیاسی بیهوده شود، کودکان باید از دوران کودکی خود لذت ببرند و بتوانند زندگی آرام، راحت و شادی داشته باشند اما ظاهراً در قسمت‌هایی از دنیا نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد.

چند نفر از کوکان رابری جنایت کودک‌کشی در آتش را محکوم کردند و گفتند : خبر آتش‌سوزی در خانه‌ یک خانواده فلسطینی بار دیگر چهره زشت رژیم صهیونیست، بیش از پیش نمایان شد.

و این کودکان هم صدا با کودک شیر خوار ۱۸ ماهه فلسطینی فریاد زدند: اسرائیل کودک کش نابود باید گردد ، کودکان فلسطینی به کدام جرم باید کشته شوند؟!

صدای ضعیف شهید شیرخوار” علی سعد دوابشه” هنوز هم به گوش صلح طلبان حقیقی و مدافعان واقعی حقوق بشر می‌رسد و در این بحران، ناله‌ها و فریاد در حمایت از کودک مظلوم ۱۸ ماهه حتی وجدان انسان‌های بی تفاوت را بیدار می‌کند چه رسد به مدعیان حقوق کودک؟!

کودکانی که در وادی مقاومت به پیروی از همرزمان جان برکف جبهه مقاومت جان شیرین را در دفاع از آرمانهای عقیدتی خویش نثار کردند .
اما ایستادگی و مقاومت کودکان مظلوم فلسطینی در برابر جنایات صهیونیستها موجی از خشم و غضب جهانی را علیه آنها برانگیخت.
آری، این است مقاومت در برابر زورگوی های سلطه گران که حقوق بشر را شرمنده  خود و تاریخ کردند.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: رفتار سلطه گران با ظلمی که به مظلومان غزه می شود اثبات می کند آنها به بشر، حقوق بشر و به انسانیت، مطلقاً هیچ اعتقادی ندارند و هرچه درباره آزادی و حقوق بشر می گویند تمسخر آزادی و حقوق بشر است.

مرگ بر اسرائیل کودک کش، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر وهابیت، مرگ بر آل سعود

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب