پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:50:17 - چهارشنبه 21 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیروزی حق بر باطل حتی با دستان بسته
آری شهدا می آیند تا غفلت را کنار بزنند و ما را بیدار کنند ؛ شهید سید مرتضی آوینی می گوید: “ای شهید که بر تارک اعلی نشسته ای برخیز و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را از منجلاب تباهی نجات ده؛”

به گزارش ” صبح رابر” این روزها دوباره هوای وطن بوی بهار می دهد؛ شهدا می آیند و مردم منتظر قدومشان هستند با آب دیدگان مسیر آنها را آب می زنند و سینه هایشان را فرش راهشان می کنند .

شهدا می آیند تا زنگار فراموشی را که بر ارزشهایمان نشسته با حضورشان بشویند فراموشی که در اثر تهاجم بیرحمانه دشمن به ارزشها بر ما متولی شده است ،آری شهدا می آیند تا غفلت را کنار بزنند و ما را بیدار کنند ؛ شهید سید مرتضی آوینی می گوید: “ای شهید که بر تارک اعلی نشسته ای برخیز و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را از منجلاب تباهی نجات ده؛”

آری، بزرگترین منجلاب تباهی غفلت است، غفلتی که بین ما و انسانیت فاصله می اندازد و به مرز حیوانی نزدیک می کند.

شهدا می آیند تا درسی را که مکتب مادرشان صدیقه طاهره سلام الله علیها گرفته اند به ما بیاموزند که چگونه تا پای جان در راه دفاع از ولایت ایستاده اند و پشت رهبرشان را خالی نکردند .

در مراسم تشییع ۲ شهید غواص گمنام، پیام این شهدا را از برخی حاضرین در مراسم پرسیدیم که در ادامه آمده است .

سرهنگ نمازیان گفت :شهدا غواص با خون پاک خون کویر تپنده و خشکسال کرمان را طراوت و سیراب نمود و به ما یاد نمودند که ما زنده ایم ؛ خداوند توفیق دهد، ادامه دهنده را ه شهدای عزیز باشیم.

معاون آموزش و پرورش با تجلیل از مقام شامخ شهید و شهادت ، به خبرنگار” صبح رابر”، گفت : امروز پس از سالها دوری از شهر و دیارخانواده خود شجاعانه به آغوش مردمی باز می گردید که با چشم گریان به استقبال شما آمده اند.

وی ادامه داد: با خدای خود عهد و پیمان می بندیم ، که تا جان در بدن داریم از آرمانهای شما دفاع کنیم و در پاس داشت ارزشهای اسلامی و انقلابی شما عزیزان کوشا باشیم که پیامتان حفظ ارزشهای انقلابی و اسلامی کشور عزیزمان ایران است

حجت الاسلام سمیعی مهمترین پیام شهدا را عمل به وظیفه که همان واجبات است؛ دانست و افزود : حجاب ، مهمترین پیام شهدا حفظ شئونات اسلامی است.

یکی از خواهران رابری می گوید: پیام شهدا اینکه خواهرم حجاب تو ، همانند سنگر است و تو از درون سنگر دشمن را می بینی و دشمن تو را نمی بیند.

وی ادامه داد: تنها کاری که از ما بر می آید حجاب خود را رعایت کنیم

شمس الدینی بازنشته سپاه می گوید : شهدای عزیز غواص که با دست بسته به شهادت رسیده اند امروز بعد از ۲۹ سال این پیام را برای ملت ایران دادند که ما رفتیم، تا انقلاب و ارزش ها نظام بماند.

استاد دانشگاه گفت : شهدا گرانقدر پیام تکبیر و رشادتان امروز در گوش نه تنها مردم مؤمن جمهوری اسلامی که دراقصی نقاط کشور به بار نشسته بیداری اسلامی همه بویژه منطقه خاورمیانه را فرا گرفته است؛راهتان پررهروباد. وی ادامه داد: به امید سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی.

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب