پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:40:24 - شنبه 7 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بنرهایی که چشم به راه معاون اول رئیس جمهور ماندند
پس از اعلام خبر سفر معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح چند طرح کنسانتره معادن گل گهر، موج تبلیغات گسترده ای در شهرستان سیرجان به راه افتاد و تنها چند روز مانده به این سفر روابط عمومی گل گهر اقدام به تبلیغات وسیع و بیش از حد معمول از قبیل نصب بنر با تنوع سایزی و با فواصل نصب خیلی نزدیک در سطح شهرستان کرد.

به  گزارش ” صبح رابر“به نقل از “سیرجان خبر” پس از اعلام خبر سفر معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح چند طرح کنسانتره معادن گل گهر، موج تبلیغات گسترده ای در شهرستان سیرجان به راه افتاد.

تنها چند روز مانده به این سفر روابط عمومی گل گهر اقدام به تبلیغات وسیع و بیش از حد معمول از قبیل نصب بنر با تنوع سایزی و با فواصل نصب خیلی نزدیک در سطح شهرستان کرد.
این اقدام مجموعه گل گهر با ولخرجی برای سفر معاون اول همراه بود، سفری که می توان از طریق رسانه ها نیز آن را به اطلاع مردم رساند، این گونه تبلیغات تنها سفر رئیس جمهور را هم شامل نمی شد، این تبلیغات چنان پر زرق و برق بود که گویا معاون اول قصد سخنرانی برای عموم مردم را دارد و نصب این تبیلیغات برای اطلاع رسانی و دعوت از عموم بوده است.
این برنامه های سنگین استقبال در حالی تدارک دیده می شود که دولت با کمبود بودجه مواجه است و بسیاری از کارگران معادن گل گهر حقوق عقب مانده خود را دریافت نکرده اند.
عصر چهار شنبه در حالی که همه برای استقبال از اسحاق جهانگیری در سیرجان آماده می شدند، خبر لغو سفر وی در شبکه های اجتماعی و فضای رسانه منتشر شد و آب سردی بود بر تن زحمتکشان ستاد استقبال از معاون اول، علت این موضوع پس از ساعاتی توسط خبرگزاری ها معتبر کشور منتشر شد و علت لغو این سفر را عمل جراحی اسحاق جهانگیری اعلام کردند.
خبر گزاری فارس در این خصوص نوشت: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بعدازظهر امروز که به جهت معاینات پزشکی به بیمارستان قلب تهران مراجعه کرده بود، با تشخیص پزشک معالج خود مورد عمل قلب آنژیو قرار گرفت، جهانگیری دقایقی قبل به بخش منتقل شد و حال عمومی وی خوب است
در ادامه این خبر آمده است بنا به دستور پزشک معالج، معاون اول رئیس جمهور برای بهبودی کامل باید چند روزی استراحت کامل داشته باشد، همچنین برنامه‌های پیش‌بینی شده جهانگیری برای سفر به کرمان و افتتاح بزرگترین کارخانه فولاد لغو شده است تا وی با نظر پزشک بهبودی کامل خود را پیدا کند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب