پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:54:34 - شنبه 14 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
علی زمان را در راه خنثی سازی توطئه ها و اهداف دشمنان یاری نماییم
امروز که انقلاب ما آماج حملات همه جانبه دشمن در انواع مختلف قرارگرفته است و تهاجم فرهنگی غرب در دل بعضی نفوذ کرده باید هوشیار باشیم و علی زمان را در راه خنثی سازی توطئه ها و اهداف دشمنان یاری نماییم.

به  گزارش “ صبح رابر” شهدا که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و بی صبرانه لذت وصال یار را به جهان فانی بخشیدند در وصیت نامه هایشان یاری علی زمان ولی امر مسلمین، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و حجاب را مکرراً سفارش کردند . ما باید از این وصیت نامه ها درس بگیریم .

پیام شهید حسین میرگنجانی که در قسمتی از وصیت نامه اش آمده است: برادران و خواهران مسلمان و انقلابی امروز که انقلاب ما آماج حملات همه جانبه دشمن در انواع مختلف قرارگرفته است و تهاجم فرهنگی غرب در دل بعضی نفوذ کرده باید هوشیار باشیم و علی زمان را در راه خنثی سازی توطئه ها و اهداف دشمنان یاری نماییم ما باید تا آخرین قطره خون دنباله رو ولایت و رهبری باشیم چرا که چراغ هدایت در دستان ولایت می باشد.

عزیزان دشمن در ابعاد وسیعی به صحنه آمده است و اگر ما به هوش نباشیم ضربات جبران ناپذیری خواهیم خورد. با توکل به خدا و پیروی از ولایت فقیه ان شاالله بر تمامی دشمنان پیروز خواهیم شد.

شهید حسین میر گنجانی یکی از شهدای غدیر که در ۳۰ بهمن ماه سال ۸۱ در سانحه برخورد هواپیمای سپاه با ارتفاعات سیرچ کرمان پروازی آسمانی را در تاریخ ایران ثبت کردند.IMG_7971

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب