پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:04:42 - دوشنبه 30 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دفاع مقدس جاودانه ترین سند پر افتخار ملت ایران است
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رابر در خصوص هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به عنوان جاودانه ترین سند پر افتخار ملت ایران است که با دستان خالی در برابر دژ خیم تا دندان مسلح ایستادند و با مظلومیت تمام و تقدیم هزاران شهید و جانباز از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند.

مصطفی امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رابر در گفتگو با ” صبح رابر “ در خصوص هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به عنوان جاودانه ترین سند پر افتخار ملت ایران است که با دستان خالی در برابر دژ خیم تا دندان مسلح ایستادند و با مظلومیت تمام و تقدیم هزاران شهید و جانباز از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی افزود : پس از پیروزی انقلاب اسلامی از آنجایی که آرمانهای این انقلاب و شعارهای آن با اهداف استکبار در تضاد بود، آمریکا به عنوان دشمن شماره یک این ملت و انقلاب همواره در پی براندازی این نظام بوده و هست.

امام بخش ادامه داد: پس از آنکه در هشت سال جنگ با ایران نتوانستند این ملت را شکست بدهند، از حربه تحریم استفاده کردند ، تحریمی که نظیر آن در تاریخ وجود ندارد یا بسیار اندک است که حتی ایران را در زمینه دارو هم تحریم کردند .

وی بیان کرد: پس از آنکه حربه تحریم نیز جواب نداد؛ اکنون آمریکا و غرب به دنبال تعامل با ایران به قصد نفوذ و براندازی از طریق سیاسی و نفوذ در آراء مردم هستند، که ان شالله این بار هم ملت ایران با پیروی از ولایت، بینی آمریکا و استکبار را به خاک خواهند مالید.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رابر در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان پرداخت و گفت : از جمله برنامه ها رژه موتوری در تاریخ ۳۱شهریور،سرکشی از خانواده معظم شهداء درطول هفته، برگزاری نشست های بصیرتی ، صبحگاه دانش آموزی، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهداء، پیاده روی خانوادگی همزمان با سراسر کشور کشور در تاریخ سوم مهرماه، یادواره شهداء، برگزاری مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد شهادت و …نام برد، که در طول دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این برنامه ها و گرامیداشت هفته دفاع را تقویت و نهادینه سازی روحیه خودباوری، مقاومت و پایداری ،شهادت طلبی و ولایت مداری، دشمن ستیزی و نیز انتقال میراث گرانبهای دفاع مقدس به نسل جوان و آشنایی بیشتر آنان با اسطوره های دفاع مقدس و مقاومت و هم چنین پاسخ به شبهات بی اساس دشمن در اذهان جوانان برشمرد .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب