پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:27:17 - دوشنبه 9 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اولین شهید مدافع حرم جنوب کرمان بردستان مردم ولایتمدار جازموریان تشییع شد/تصاویر
پیکر پاک شهیدپرویز بامری از شهدای مدافع حرم در سوریه بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهید پرور رودبار تشییع شد.

به گزارش ” صبح رابر”؛ به نقل از”رودبار ما“،در ادامه درگیری‌ها و مبارزات نیروهای تروریستی و تکفیری با مدافعان حرم حضرت زینب(س) در سوریه یک تن دیگر از مدافعان حرم ایرانی که برای مأموریت مستشاری در این کشور حاضر بودند، به خیل شهدا پیوست.

در آستانه ی اربعین حسینی روز گذشته مردم جنوب کرمان از ساعات اولیه صبح در شهر جازموریان منتظر میهمانی بودند که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه رفته بود مادران رودباری آمده بودند که برای پرویز مادری کنند مادر نبود تا داغ فرزندش راببیند وشاهد جانفشانی فرزندش باشد و بگوید که محرومیت هم نتوانست عشق به اهل بیت را از دل جوان ۲۱ساله جازموریانی بگیرد.

IMG_5332

ساعت ۱۱انتظار به سر آمد و آمبولانس حامل شهید مدافع حرم  با استقبال پرشور وارد شهر زهکلوت شد مردم جنوب کرمان در وداعی حزن انگیز فرزند دلیر خود را که  در طی عملیات مستشاری علیه تروریستهای تکفیری به فیض شهادت نائل آمده بود، را بر روی دستان خود تشییع و تا سر منزل ابدیش بدرقه کردند.

IMG_5369

مردم ولایتمدار شهید را از مقابل دفتر امام جمعه جازموریان تا زادگاهش روستای حسن آباد تشییع کردند این مراسم با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین و مردم شهید پرور در جازموریان برگزار شد.

IMG_5376

شرکت کنندگان در مراسم با سردادن نوحه و سینه‌زنی به سوگواری پرداخته و پیکر پاک این شهید را تا گلزار شهدای شهر زهکلوت تشییع کردند ،مراسم خاکسپاری پیکر شهید پرویز بامری در میان شعار «لبیک یا حسین(ع)»، «لبیک یا زینب(س)» و «لبیک یا خامنه ای» مردم ولایت مدار رودبار به گلزار شهدا انتقال یافت و پس از اقامه‌ی نماز توسط حجت الاسلام محمدی نور امام جمعه جازموریان در گلزارشهدای این شهر به خاک سپرده شد.

IMG_5388

بستگان با ابراز همدردی با پدر شهید او را تا منزلگاه ابدی فرزندش همراهی کردند.

IMG_5379

شهید پرویز بامری پور چندی پیش در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
این شهید والامقام ۲۱ سال سن داشت و در یک خانواده پر جمعیت در روستای حسن آباد بخش جازموریان از توابع شهرستان رودبار جنوب زندگی می کرد.

جازموریان در فاصله ۷۰ کیلومتری مرکز شهرستان رودبار جنوب واقع شده است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب