پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:28:23 - دوشنبه 16 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پودر زعفران کشنده در مغازه ها
از دیروز یکشنبه ۱۵آذرماه ، نوعی پودر زعفران با نام تجاری ” صفار الزعفران ” وارد ویترین سوپر مارکت ها و عطاری های شهر انار شده است که مصرف این کالای قاچاق ، عوارض بسیار خطرناک و بعضا کشنده ای بر روی کبد ،کلیه ها و ریه های شخص خواهد داشت

به گزارش “ صبح رابر“؛ به نقل از انار ما ، از دیروز یکشنبه ۱۵آذرماه ، نوعی پودر زعفران با نام تجاری ” صفار الزعفران ” وارد ویترین سوپر مارکت ها و عطاری های شهر انار شده است که مصرف این کالای قاچاق ، عوارض بسیار خطرناک و بعضا کشنده ای بر روی کبد ،کلیه ها و ریه های شخص خواهد داشت.

چندی قبل منابع رسمی هشدار داده بودند که نوعی پودر زعفران و یا اسپری زعفران با نام تجاری ” صفار الزعفران” که کشور های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی آن را تولید کرده اند در حال ورود به ایران است که این نوع پودر زعفران عوارض بسیار خطرناکی بر روی کلیه ،ریه و کبد انسان خواهد داشت .

تصاویر زیر مربوط به پودر زعفران “صفار الزعفران” است که صبح دیروز از یکی از عطاری های شهر انارخریداری شده است. این پودر زعفران همانگونه که بر روی آن حک شده است تولید کشور عربستان سعودی می باشد که از بو و رنگ خاصی برخوردار است .

شهر انار اولین شهر در استان کرمان است که این ماده خطرناک در آن وارد شده است.

مسئولان شبکه بهداشت شهرستان انار از صبح امروز دوشنبه در حال جمع آوری این ماده خطرناک از ویترین فروشگاه های شهر انارهستند لذا از همشهریان تقاضا میشود که جدا از خرید این نوع پودر زعفران و یا اسپری زعفران با نام تجاری”صفارالزعفران” خودداری نمایند.

IMG_8296

IMG_8293

IMG_8288

IMG_8285

IMG_8282

Comments are closed.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب