پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:21:44 - دوشنبه 23 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگی از فتنه ۸۸ در شهر بافت به روایت یک دانشجو؛
یک دانشجو روایت کرد: یک روز که امدیم دانشگاه مشاهده کردیم که عکس امام(ره) و رهبری(مد ظله العالی) را کف سالن دانشگاه چسبانده اند و عکس زمینه تمام سیستمهای مرکز کامپیوتر دانشگاه را تصویر آقای منتظری گذاشته اند.

به گزارش ” صبح رابر“؛ به نقل  از ”اقطاع“، فتنه ۸۸  یک حرکت ضد نظام جمهوری اسلامی ایران بود و هرچه می گذرد سخنان ناگفته ای از حوادث و خیانتهای آن روزها بازگو می شود ، اما حوادث فتنه ۸۸ فقط منحصر به تهران و شهرهای بزرگ نبود بلکه در شهر های کوچک هم نمودی از تحرکات معاندانه  دیده می شد.

از جمله در شهرستان بافت، یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بافت که شاهد این جریانات بود در گفتگو با خبرنگارما آن روزها را اینگونه روایت کرد: در سال ۸۸ در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل بودم پس از انتخابات و مشخص شدن نتایج آرا با اینکه انتخابات در سلامت کامل انجام شده بود و برای افراد کاملا واضح بود،  عده ای به بهانه تقلب در شهر تهران دست به اغتشاش زده بودند که همزمان با ان شهر بافت هم  از جمله دانشگاهها  شاهد برخی رفتارها بود.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات از برخی منابع ذکر شد که یکی از حامیان فتنه در شهر بافت با فریفتن عده ای افراد همسو تعدادی که آمار آن از منابع مختلف از ۲۰ تا ۸۰ نفر ذکر شده را برای شرکت در اغتشاشات به تهران منتقل می کند. همچنین یک سری شعار نویسی های ضد نظام توسط عده ای مغرض در اسانسور دانشگاها نوشته می شد.

این دانشجو بیان داشت:یک روز که آمدیم دانشگاه مشاهده کردیم که عکس امام(ره) و رهبری(مد ظله العالی) را کف سالن دانشگاه چسبانده اند و عکس زمینه تمام سیستمهای مرکز کامپیوتر دانشگاه را تصویر آقای منتظری گذاشته اند. که ۱۰ روز با تلاش شبانه روزی و نگهبانی برخی بچه حزب الهی ها متوجه شدیم که چه کسانی این کارهای را در دانشگاه انجام می دهد که یکی از این متهمان زرتشتی بود.

وی در خصوص نقش دانشجویان در خنثی سازی این حرکات معاندانه تصریح کرد: همزمان با این تحرکات تا حماسه ۹ دی چند حرکت دانشجویی در مقابله با این اقدامات انجام گرفت که از جمله تجمع بسیج دانشجویی و بسیج طلاب را در حوزه علمیه بافت داشتیم. نقش دانشجویان در پیگیری این قضا بی نظیر بود در واقع دانشجویان زودتر از سایر ارگانها نسبت به این تحرکات فتنه انگیری در شهر موضع گیری کردند.

وی در خصوص حماسه ۹ دی بیان داشت: با توجه به اینکه حماسه ۹دی همزمان با تعطیلات و فرجه امتحانات دانشگاه بود اما دانشجویان حسب وظیفه حضوری پر رنگ داشتند که در همین راهپیمایی یکی از حامیان تجدید نظر طلب نسبت به شعارهایی که علیه سران فتنه توسط مردم داده می شد در مقابل سخنران جلسه موضع گیریهایی کرد. اما حماسه ۹ دی در شهر بافت شور و شعور عموم مردم شهر بافت در مقابله با اهانتهای جریان فتنه را نشان داد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب