پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:59:53 - سه شنبه 24 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نسخه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی که اداره آب برای شهروند بافتی پیچید+سند
هفته گذشته یک مشترک بافتی با قبض ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی آب برای منزل مسکونی اش مواجه شد این در حالی بود که این قبض تنها برای یک دوره بوده و بدهی قبلی هم وجود نداشته است.

به گزارش”صبح رابر“؛ به نقل از ”اقطاع“، هفته گذشته یک مشترک بافتی با قبض ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی آب برای منزل مسکونی اش مواجه شد این در حالی بود که این قبض تنها برای یک دوره بوده و بدهی قبلی هم وجود نداشته است.

این مشترک در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص علت صدور چنین قبضی اظهار داشت: مصرف آب این دوره ما همانند دوره های قبل بود و در دوره های قبلی میزان صدور قبض آب ما ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان بوده تنها ۴ روز ترکیدگی لوله وجود داشت که میزان هدر رفت آنقدر کم بود که به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نمی رسید . پارگی لوله به اندازه ای کم بود که حتی نیازی برای برطرف کردن فوری پارگی نبود.

وی ادامه داد: بعد اینک مامور آب قبض آب را تحویل داد پرسید علت صدور این قبض برای شما چیست و بدون بررسی پشت قبض آب نوشت، علت: ترکیدگی لوله و رفت.

این مشترک در رابطه با پاسخ مسئولین بیان داشت: وقتی به اداره آب مراجعه کردم گفتند شما این میزان را مصرف کرده اید فقط می توانیم ۵۰% آن را تخفیف دهیم و یک قبض ۱میلیون ۴۰۰ هزار تومانی صادر کردند ، با توجه به اینکه بنده این میزان را مصرف نکرده ام و ترکیدگی لوله هم به اندازه ای نبود که چنین رقمی صادر شود بنده توان پرداخت این مبلغ را ندارم و از مسئولین تقاضا دارم علت صدور این قبض را بررسی کنند.

 

Created by Readiris, Copyright IRIS 2012

رئیس اداره آب شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص علت صدور چنین قبضی اظهار داشت: ما اجازه مصاحبه با رسانه ها را نداریم

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب