پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:08:23 - شنبه 5 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آخرین آمار و اسامی ثبت نامی های مجلس در استان کرمان+ تفکیک شهرستان ها
کار ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ۲۷۰ داوطلب در استان کرمان به پایان رسید. علیرضا ذکاءاسدی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: آخرین آمار داوطلبان نمایندگی مجلس در استان کرمان ۲۷۰ نفر که در حوزه انتخابیه کرمان و راور ۹۰ نفر است.

به گزارش ” صبح رابر”؛ به نقل از آرمان کرمان، کار ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ۲۷۰ داوطلب در استان کرمان به پایان رسید.

علیرضا ذکاءاسدی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان  گفت: آخرین آمار داوطلبان نمایندگی مجلس در استان کرمان ۲۷۰ نفر که در حوزه انتخابیه کرمان و راور ۹۰ نفر است.

محمدعلی توحیدی فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان کرمان نیز با اعلام آخرین آمار گفت: در پایان مهلت هفت روزه ثبت‌نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی ۹۰ نفر با حضور در ستاد انتخابات برای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرمان و راور ثبت نام کردند.

وی تعداد داوطلبان نمایندگی در حوزه انتخابیه کرمان و راور را بالا دانست و ابراز داشت: استان کرمان ۹ حوزه انتخابیه دارد و تقریباً یک سوم از داوطلبان استان از حوزه انتخابیه کرمان و راور نام نویسی کرده‌اند و از مجموع ۹۰ نفر داوطلب ۱۹ نفر بانوان و ۷۱ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

توحیدی با اشاره به بالا بودن سطح تحصیلات ثبت‌نام کنندگان خاطرنشان کرد: ۱۸ نفر از ثبت نام کنندگان دارای مدرک دکترا، ۶۶ نفر فوق لیسانس، چهار نفر لیسانس و دو نفر تحصیلات حوزوی دارند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات استان ادامه داد: جوان‌ترین داوطلب با ۳۰ سال و مسن‌ترین آن‌ها با ۶۳ سال در حوزه انتخابیه کرمان و راور ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه چهار نفر از داوطلبان دارای سابقه نمایندگی در ادوار پیشین هستند، تصریح کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های اجرایی باید حداکثر طی مدت ۱۰ روز صورت پذیرد و پس از آن نتیجه به هیئت نظارت اعلام شود.

در ادامه آخرین آمار و اسامی ثبت نامی های مجلس در استان کرمان تفکیک حوزه های انتخابیه مشاهده می کنید:

photo_2016-02-24_13-20-04

01

02

03

04

05

06

07

08

09

10

11

12

13

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب