پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:59:32 - پنجشنبه 17 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازار داغ تبلیغات زود هنگام انتخاباتی در شهرستان رابر
رقابت‌های انتخاباتی در حال حاضر به صورت پنهانی آغاز شده انگار رونق خاصی دربیشتر شهرستانها به ویژه رابر به خود گرفته و برخی کاندیداها سعی دارند از هر فرصتی برای معرفی خود استفاده کنند.

به  گزارش ” صبح رابر”؛ در آستانه انتخابات که هنوز بیش از  یک هفته از پایان ثبت نام انتخاباتی  گذشته، و اسامی نامزدهای تایید یا ردصلاحیت شده انتخابات مجلس مشخص  نشده؛ اما برخی از کاندیداهای احتمالی تلاش می کنند تا از هر کانالی خود را به مردم معرفی کنند و در واقع تبلیغات زودهنگام اما در سکوت را انجام دهند، این خود  قابل  تأمل است.

هنوز  در جلسات  و همایش  های انتخاباتی احزاب و گروه های سیاسی  حاضر در  صحنه راهکار مشخصی  برای  رفع مشکلات  کشور دیده نشده  از مشکلات  اقتصادی  مثل رکود  مقابله با کاهش  قیمت نفت گرفته  تا معضلات  اجتماعی و  فرهنگی.

فضای مجازی محلی شده  برای تبلیغات زودهنگام  کاندیدای انتخاباتی که این امر غیر قابل تحمل است؛ تبلیغات زودهنگام خلاف مقررات و قوانین است، این  در حالی که  هنوز  پنج روز تا  آغاز  تبلیغات انتخاباتی باقی مانده است تا کنون  هنوز جریان های  سیاسی برنامه  جامعه برای  رفع مشکلات اقتصادی معیشتی و فرهنگی به مردم ارائه  نکردند از  گوشه و کنار  این شهرستان  صدای  وعده هایی  به  گوش می  رسد  که محبوبترینش  ساختن  پل و جاده تا  گرفتن  حق  طلاق  برای خانم ها  و  صدها  وعده دیگر که البته  هیچکدام  آن در  حیطه  وظایف  نمایندگی  مردم در مجلس  نیست .

با گسترش شبکه های اجتماعی و در دسترس بودن آنها، انجام تبلیغات زودهنگام و متنوع برخی از کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی و طرفدارانش  سبب می شود تا مردم خود شاهد باشند که این فرد خود به قانون احترام نمی گذارد حالا چگونه می تواند به عنوان نماینده مردم در مجلس برای تصویب قوانین موثر باشد.

می توان گفت شبکه های اجتماعی ابزاری شده برای تبلیغات زودهنگام برخی از کاندیداهایی که می کوشند آرای مردم را به هر نحوی جمع کنند و در واقع جذب بیشتری داشته باشند.

همه این موارد در حالی انجام می شود که بارها و بارها تاکید شده تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی غیر قانونی است اما همین کاندیداهای احتمالی از هیچ تلاشی برای معرفی خود به مردم دریغ نمی کنند.

جالب است که این افراد قرار است با انتخاب مردم و رای دادن در روز انتخابات، به عنوان نماینده مردم در مجلس در تصویب قانون های کشور نقش ایفا نمایند اما خودشان این روزها قانون را رعایت نمی کنند.

شنیده ها  حاکی از این است؛ د‌ست‌های پنهانی که  با  وعده و  وعیدهایی در  محافل های خانگی  ودادن  شام  جلسات  خود را برگزار  می کند؛ حال حضور برخی مسئولین در محافل و استقبال از برخی شخصیت‌ها نباید طوری باشد که تلقی طرفداری و حمایت از جریان یا فرد خاصی شود. بنابراین ازمسئولین  زیربط می‌خواهم که به این موضوع توجه کرده و دقت لازم را داشته باشند.

رقابت‌های انتخاباتی در  حال حاضر به صورت پنهانی آغاز شده انگار رونق خاصی در شهرستان  به خود  گرفته و برخی کاندیداها سعی دارند از هر فرصتی برای معرفی خود استفاده کنند.
در پایان این سئوال مطرح می شود کسانی که می خواهند فردا مجریان قانون باشند چرا خود خلاف قانون رفتار می کنند؟

در ادامه شعری  از  همتعلی زرین کلاه ، شاعر خوش  ذوق  رابری  در خصوص تبلیغات انتخاباتی سروده  که خواندنش خالی از  لطف  نیست.

شدی  مست فضای  انتخابات

نَکُش خود را برای انتخابات

نزن تیشه به بنیاد رقیبان

نکن خود را فدای انتخابات

نَکش فریاد ای خوبم، شنیدم

که من کوس و صدای انتخابات

تعادل خوب و عالی باشد و تو

نده جانت به پای انتخابات

بپرهیز از بد اخلاقی و تخریب

نشوگم در هوای انتخابات

بدان  وعده زیاد است  ای  عزیزم

در این جو وفضای انتخابات

تو با تهمت و کار نابهنجار

نزن بر هم صفای  انتخابات

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب