پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:13:51 - شنبه 10 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نامه طغرالجردی ها به سردار سلیمانی/ای سپهسالار ایران قلب تو پر نور
باکمال میل و افتخار می گوییم ایران امن را مدیون خون شهداء و قلب شیر مردان بزرگ که حالا در سینه عاشقانی چون سلیمانی ها می تپد می دانیم.

به گزارش ” صبح رابر“، به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی ۷۲عارف کوهبنان ؛در حاشیه  بیست و نهمین یادوراه شهید سردار ما شالله رشید و همرزمان شهید وی در بخش طغرالجرد نامه ای از سوی مردم شهید پرور این دیار اماده شده بود که این نامه پس از امضای شرکت کنندگان در این مراسم برای سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و همرزم شهید رشیدی ارسال خواهد شد .

در این نامه آمده است :

به نام خدای شهیدان،شاهدان همیشه زنده تاریخ

فرماندهی محترم سپاه قدس و سردار سرافراز اسلام سرلشکرحاج قاسم سلیمانی(زیدعزه)

سلام و درود بر فرمانده پیروز سپاه قدس،سلام بر سرداری که در طول هشت سال دفاع مقدس ،برقلبهای عاشق و بی قرار رزمندگان فرماندهی کرد و در این روزگار نیز مدال افتخار دفاع از حرمین شریفین را بر سینه دارد .سلام بر سردار شجاعی که از سوی مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای ((شهید زنده نام گرفت)).

جناب سردار سلیمانی ای یادگار هشت سال دفاع مقدس این درودها که از دل مردمان شهیدپرور بخش طغرالجرد استان کرمان و حلقوم شهدای به خون خفته این دیار که تک تک آنها برایتان غریبه نیستند و در طول سالهای دفاع از عزت و شرف برقلب و روحشان فرماندهی کردید و بهتر از هر کس انها را می شناسید بر می خیزد،همچون سردار بی سر شلمچه ماشاءالله رشیدی فرمانده گردان همیشه پیروز ۴۱۱ لشکر ۴۱ ثارالله همانکه داغدار از دست دادن دوستان و همرزمانش در عملیات کربلای ۵ بود قسم خورده بود که بعد از آنها هرگز به زادگاهش بر نمی گردد چرا که از روبرو شدن با خانواده های شهدا شرم داشت و تا آخر بر سر قسمش ماند و با بدنی بدون سر و دست به زادگاهش بازگشت و در جوار همرزمانش آرمید.

آری از دیار مردان بی ادعایی که فریادشان ،فریاد حمایت از امام خمینی (ره)و ولایت فقیه زمان بود.و مصداق این جمله که دوستداران ولایت را دوست بداریم و با دشمنان ایشان آنی نسازیم.

آری ما مردم شهید پرور و ولایت مدار جهت میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره)و منویّات مقام عظمای ولایت و شهدای عزیزمان از صمیم قلب فریاد بر می آوریم که لبیک یا شهید،لبیک یا شهید.

لبیک یا شهید یعنی گام نهادن در راهی که روشنایش حسین(ع) است لبیک یاشهید یعنی گام نهادن در راه خدمت بی منت و سرنهادن به ندای ولی زمانه .

باکمال میل و افتخار می گوییم ایران امن را مدیون خون شهداء و قلب شیر مردان بزرگ که حالا در سینه عاشقانی چون سلیمانی ها می تپد می دانیم.

سردار غیور سرزمینم ما یاوران دیروز امام خمینی (ره) و امروز امام خامنه ای (مدظلّه) در کنار خانواده شهدایی چون حقانی،رشیدی ها،فتاحی ها،محسن بیگی ها،صیفوری ها، هاشمی، کاظمی، بکتاشی، پورحاتمی ، محمدی، عبدالهی،محسنی نسب ،نجف پور، شفیعی و…با شما پیمان می بندیم همچون آنها تا آخرین قطره خون دست از ولایت فقیه بر نداریم و در این زمانه پرآشوب و نیرنگ که هر کس به فکر منافع خویش است رهبرمان سید علی را تنها نگذاریم .

ما به نفسهای گرم مردان فتح المبین،به خون شهدایی که در کوچه های آشتی کنان با خدا بر رملهای فکه ریخت و به سرخی آسمان طلائیه که بسیار به زمین نزدیک است و شوق پرواز را در انسان دو چندان می کند به فریاد یا زهرای غیور مردان کربلای ۵ در شلمچه ،به خاک تشنه کانال کمیل و حنظله و به یاد عطر یاسی که به یاد بانوی پهلو شکسته ،فضای نهر خیّن را پر کرده و به فریاد یا یا ابالفضل(ع)شهدا در کنارعلقمه و به خون پاک شهیدانی که آب اروند آنها را با خود برد،به خاک مقدس تمامی جبهه ها که گوشت و پوست فرزندان این سرزمین هنوز در آن جامانده،به دستهای بسته غواصان کربلای ۴ که مظلومانه به شهادت رسیدند ،به اشک چشم پدران و مادران و فرزندان شهدا ،به اضطراب قلب شما و تمامی جاماندگان ازشهدا، جانبازان و آزادگان این منطقه قسم می خوریم که همچون شما دست از ولایت بر نداریم و در هر برهه از زمان نگاهمان و گوشمان به دهان ایشان باشد و جانمان را فدای ایشان و اسلام حتی در دفاع از حرمین شریفین نمائیم تا اسلام همیشه پیروز بماند و پرچم زیبایش از دست علمدار جانبازش امام سید علی حسینی خامنه ای (مدظلّه) به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء برس.

کلام آخر:

حاج قاسم تا ابد این را تو پاینده است               نام تو بر جان اهریمن شرر افکنده است

مرحبا ای یاور جان بر کف سید علی                بوده ای هر لحظه ،هر دم،تابع امر ولی

ای سپهسالار ایران قلب تو پر نور بود                دشمنان رهبر و تو تا قیامت کور باد

مردم شهید پرور و لایت مدار بخش طغرالجرد

۸ بهمن ماه۱۳۹۴

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب