پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:44:52 - سه شنبه 27 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم در گلزار مطهر شهدا بردسیر تشییع و تدفین شد/ تصاویر
پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب (س) صبح سه شنبه ۲۷ بهمن ماه در شهرستان بردسیر تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شدند.

به گزارش ” صبح رابر“؛ به نقل از  هزار نیوز ؛ پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب (س) صبح سه شنبه ۲۷ بهمن ماه در شهرستان بردسیر تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شدند.

مراسم تشییع پیکر «جمال الدین محمدی» و «علی اصغر محمدی» دو شهید افغانی مقیم بردسیر که به تازگی در جریان نبرد با تروریست‌های تکفیری در جبهه سوریه به شهادت رسیدند از میدان ۱۷ شهریور به طرف گلزار شهدا تشییع شد.

در این مراسم احمد محمدی فر، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و جمعی از مسئولین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اتباع افغانی مقیم بردسیر و اقشار مختلف مردم بردسیر حضور داشتند.

پیکر این شهیدان والا مقام که از شهدای تیم فاطمیون در سوریه بودند پس از انتقال به مهمانشهر و برگزاری مراسم وداع با شهیدان در میان حزن و اندوه و فریادهای یا حسین و یا زینب دل سوختگان و عاشقان اهل بیت(ع) به سمت گلزار مطهر شهدا تشییع و پس از قرائت نماز میت کنار قبور دیگر شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد.

شهید جمال الدین محمدی متولد سال ۱۳۷۰ و شهید علی اصغر محمدی متولد سال ۱۳۷۱ و ساکن اردوگاه شهید چمران افاغنه شهرستان بردسیر بودند.

 

Desktop33Desktop35Desktop36Desktop37Desktop38Desktop39Desktop40

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب