پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:11:05 - پنجشنبه 29 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زاویه داران با ولایت گزینه های نفوذ دشمن هستند/ فهرست هایی که دل به آمریکا و غرب دارند قابل اعتماد نیستند
امام جمعه مشهد با بیان این‌که دشمنان قدرت ندارند از دیوار ولایت بالا بروند و امیدشان به دروازه مردم‌سالاری است، گفت: دشمنان وقتی دیدند گزینه‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی جواب نمی‌دهد، به این نتیجه رسیدند که به دروازه این قلعه‌ی مستحکم وارد شوند و فتح قلعه، از داخل، تنها راه باقی‌مانده‌ی دشمن برای مقابله با انقلاب است.

به گزارش “صبح رابر“؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد مقدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، نظام اسلامی ایران را به قلعه محکم تشبیه کرد و گفت: «ولایت فقیه»، دیوارهای مستحکم و «مردم‌سالاری» دروازه‌ وسیع این قلعه است؛ چون دشمنان قدرت ندارند از دیوار ولایت بالا بروند، امیدشان به دروازه مردم‌سالاری است.

وی افزود: دروازه قلعه نظام به گستره همه مردم ایران پهنا دارد و انتخابات، مظهر مردم‌سالاری و زمانِ بازشدن این دروازه است.
نماینده مجلس خبرگان با بیان این‌که نوع و کیفیت هجمه دشمن در هر زمانی فرق می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی دیدند گزینه‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی جواب نمی‌دهد، به این نتیجه رسیدند که به دروازه این قلعه‌ مستحکم وارد شوند و فتح قلعه، از داخل، تنها راه باقی‌مانده‌ دشمن برای مقابله با انقلاب است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه چون مردم متوجه می‌شوند، دشمن خودش مستقیم نمی‌تواند وارد قلعه نظام شود؛ اما افراد زمینه‌داری را که وارد این دروازه می‌شوند، استخدام می‌کند.
آیت‌الله علم‌الهدی اظهار داشت: اگر این افراد داخل مجلس بروند، درست نیرو و جاسوس گزینش‌شده دشمن خواهند بود و به دنبال پایین آوردن ستون خیمه نظام هستند؛ اگر ستون خیمه نظام که ولایت است، پایین آورده شود، دیگر از نظام چیزی نمی‌ماند. دشمن امروز دنبال این است.
وی با تأکید بر این‌که «روحانیت» و «مردم» باید مراقب و هوشیار باشند گفت: نباید بگذاریم افرادی که زمینه استخدام دشمن را دارند، از این دروازه وارد بشوند و به مجلس راه پیدا کنند.
نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان اظهار داشت: کسانی که با رهبری زاویه دارند یا وابسته به جریان‌های زاویه‌دار با رهبری هستند، گزینه‌های آینده دشمن هستند که می‌خواهند به صورت عامل نفوذی در بیایند؛ چون دشمن در فتنه ۸۸ دقیقا این مسأله را تجربه کرد کسانی که با رهبری زاویه دارند، خوب می‌توانند عمله او باشند.
وی افزود: نباید بگذاریم عناصر زاویه‌دار با رهبری و ولایت به مجلس راه پیدا کنند؛ به زور هم نمی‌توانیم جلوی آن‌ها را بگیریم، پس تنها راهش روشنگری برای مردم است؛ زیرا اگر حتی دو نفر از این عوامل به مجلس راه پیدا کنند، در آینده مزدور انگلیس و آمریکا می‌شوند و دشمن با همین دو نفر، در کشور نفوذ می‌کند و لازم نیست خیل عظیمی از طرفدار داشته باشد تا بتواند نفوذ کنند.
امام جمعه مشهد هشدارهای مقام معظم رهبری نسبت به مسأله نفوذ را یادآوری کرد و گفت: ایشان فرمودند فهرست افرادی که دل به آمریکا دارند، قابل اطمینان نیست و به فهرست‌های متدینینی که مورد اطمینان شما هستند رأی بدهید؛ بنابراین اگر امکان شناخت برای افراد هست، خودشان شناسایی کنند و اگر امکان شناخت نیست لااقل به لیست جریان‌های مؤمن و متدینی اطمینان کنند که دلبسته خارج و آن طرف مرز نیستند.
وی در پایان با بیان این‌که انتخابات امسال مانند انتخابات گذشته نیست، خاطرنشان کرد: مردم باید با دغدغه بیشتری انتخابات را پیگیری و رصد کنند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب