پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:08:34 - چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«مشهدی حسن» بزرگ مردی که خلق و خوی پدر شیعیان عالم را به فرزندانش هدیه داد
پدر حاج قاسم سلیمانی، بزرگ مردی که خلق و خوی پدر شیعیان عالم را به فرزندانش هدیه داد.

به گزارش “صبح رابر”، ولادت حضرت على(ع) یکى از زیباترین فصل‏هاى کتاب آفرینش است که نشان دهنده مقام والا و پرتوى از عظمت آن امام هُمام که روز  پدر نامگذاری شده است.

«پدر»واژه ای مقدسی است و ۱۳ رجب، فرصتی مناسب به پاس قدردانی از  پدران زحمت کش و افتخار آفرین این مرز و بوم؛ هر چند گوشه گوشه ی زندگی آنها درسی از ایثار، گذشت، مهربانی و فداکاری است  و آنگونه  که باید و شاید حق مطلب ادا نمی شود.

پدران انقلابی که در هر سنگری خدمت می کنند دشمن شناسی و دشمن ستیزی را از وظایف خود دانسته و آگاهانه با سلاح علم و ایمان و بصیرت بار مسئولیت خانواده را نیز به دوش می کشند .

پدرانی همچون حسن سلیمانی که افتخاراین مرزبوم هستند او که حضرت علی علیه السلام را ملاک ایمان و کردار و رفتار خود قرارداده است .

علی، سرفرازترین قله معرفت است که آفتاب جمالش به جویندگان دانایی وعشق، نور می دهد و از سخاوت آسمانی اش بر دل های مردمان باران رحمت می بارد.

پدرحاج قاسم سلیمانی چراغ پر فروغ مردم  انقلابی شهرستان رابر، سرمایه ای که این بزرگ مرد به کشور و ملت داده که هر کسی دوست دارد در رکاب فرزندش، سردار حاج قاسم  سلیمانی شهید شود.

سردارانی چون او غرور و افتخار میهن اسلامی است کسی که یاور مولا علی (ع) و همچون مالک اشتر در جهان می درخشد حال اینکه ،همه ملت ایران امنیت وآسایش خودرامدیون فرزندانی همچون سرداران دلاور ایران زمین هستند. فرزندانی که جان خودرادرطبق اخلاص گذاشتند و سختیها رابه جان خریدند تا همه ملت ایران درامنیت و راحتی زندگی کنند.

«حسن سلیمانی» مردی  زحمت کش،  که اندیشه امام علی (ع) را در مسائل مهم زندگی خود الگو قرار داده و در کنار همسرمرحومه خود تربیت  ۵ فرزندش را با افکار و اندیشه های  این امام همام  رشد و پرورش داد .

وی معیشت زندگی خود را با شغل کشاورزی و دامداری و  لقمه  نان حلال میگذراند. بزرگ مردی که خلق و خوی پدر شیعیان عالم را به فرزندانش هدیه داد.

بی شک فرزندانی هم هستند  که حسرت دیدار پدر را تا روز قیامت بر دل  دارند در ادامه این یادداشت، بخشی از درددل یکی از  فرزندان شهید را می خوانید:

پدر جان! خیلی حرف نگفتنه دارم ولی از خودم نمی گویم،  از مولایم می گویم همان کسی  که تو عاشقش بودی، از کسی که تو همیشه برای سلامتی اش دعا می کردی ، وقتی که سخنان ایشان از تلویزیون پخش می شد  به دقت گوش می دادی و میگفتی چه زیبا سخن می گوید و زیر لب میگفتی  حتما با امام  زمان (عج) در ارتباط است اما  امروز  کسانی دلش را خون کرده اند و به قلب او خنجر زده اند و تمام مقدسات را به بازی گرفته اند و دست به بی  آبرویی زده اند و لکه ننگی را از خود بر جای  گذاشته اند و آنقدر قلب مولایمان را به درد آوردند که فرمودند :«آقا و  مولای ما! من جان ناقابل و جسم  ناقص و اندک ابرویی دارم  که آن را فدای شما می کنم »این جمله مولایم آنقدر قلبم را بدرد  آورد  که  از یک طرف  دعا می کردم  کاش کنارم بودی و مرهم  دردم می شدی  و از  طرف دیگر  می گویم  خوب شد در این دنیا نیستی تا این  روزها را ببینی که چگونه کسانی که دم  از اسلام  و انقلاب می زنند با آمریکا جنایتکارو اسرائیل غاصب همراه می شوند. انگار یادشان رفته  چه خونهای مقدسی برای این انقلاب ریخته شده و چه جانها فدا گردیده است تا من و امثال این افراد با خیال آسوده در کشور زندگی کنیم .

کاش بتوانیم اندکی رهرو آنها باشیم میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر را به همه خصوصاً پدران بزرگوار مبارک.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب