پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:06:40 - سه شنبه 21 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پاسدار یعنی چشم بیدار انقلاب
ای حرس خامنه ای باید چشم و گوشت به دهان مولایت باشد و در مقابل هر ندایش لبیکی بگویی، در کارکردن و در برخورد بسیجیان طوری رفتار کنی که اگر رهبرت کنارت باشد لبخند رضایت بر لبش بنشیند نه اینکه حتی اگر خبر رفتار تو به گوشش برسد اشک در چشمانش حلقه بزند.

به گزارش “صبح رابر“؛ نمی دانم چرا هرگاه نام سپاه و پاسدار می آید همه یاد جنگ سخت می افتند ، ولی سپاه و پاسدار فقط جنگ نیست بلکه  پاسداری  انقلاب یعنی مراقبت و نگهبانی از انقلاب، انسان  برای نگهبانی به اولین چیزی که  نیاز دارد  دو چشم بینا و بیدار است.

 می گویند در جنگ ۸ ساله  حرس خمینی با بیداری و هوشیاری خواب راحت را از چشم دشمن گرفته بود تا جایی که صدام  اسیران پاسدار را به بدتر ین نحو شکنجه و به شهادت می رساند  و این یعنی  تو خاری هستید بر چشم دشمنان  که اگر خطایی از آنها سر زند باعث کوریشان می شوید چرا که خطر  دشمن را کیلومترها آن طرف تر از مرزهای ایران احساس می کنید و خود را به صف  مدافعان دین می رسانید ، ولی رسالت تو  به اینها تمام نمی شود چرا که حمله ی دشمن همیشه نظامی نیست .

در تهاجم فرهنگی دشمن نیز باید  نجات دهنده باشی و دست جوانان و نوجوانانی را که در حال غرق شدن فاضلاب فرهنگی غرب هستند بگیرید. پاسدار کسی است که دیش ماهواره ی خانه ی همسایه اش خواب راحت  را از چشمانش می گیرد.

 پاسدار  یعنی اینکه تنها به فکر خود و خانواده، پر و خالی شدن سفره ی خانه ات نباشی بلکه کمی هم به فکر کودک فقیری باشی که هر روز سه چهار زنگ تفریح را بدون تغذیه  سپری می کند  و ظهر که به خانه بر می گردد از خوراکی هایی که بچه ها می خوردند تعریف می کند و با شرمندگی مادرش رو به رو می شود. یا به فکر بیوه زنی که با داشتن  سه فرزند توان  دادن اجاره ی خانه ی کاه گلی  اش را  ندارد یا به فکر دختران دم بختی که از نداشتن وسایل اولیه ی زندگی رنج می برند، تو کسی هستی که اگر توان کمک به آنها را داشته باشی دریغ نمی کنی و حتی اگر نمی توانی به آنها کمک کنی  دغدغه اش بخشی از زندگیت  خواهد بود .

پس ای حرس خامنه ای باید چشم و گوشت به دهان مولایت باشد و در مقابل هر ندایش لبیکی بگویی، در کارکردن  و در برخورد بسیجیان طوری رفتار کنی که اگر رهبرت کنارت باشد  لبخند رضایت بر لبش بنشیند نه اینکه  حتی اگر خبر  رفتار تو به گوشش برسد اشک در چشمانش حلقه بزند.

 ای چشم بیدار انقلاب، ای نگهبان ولایت، ای سربازان و یاوران سید علی و  ای افسران جنگ نرم مبادا تجمل گرایی برای شما غفلت را به ارمغان  بیاورد و در خواب راحت فرو روید که اگر راحت بخوابید ، در بیدار شدنتان با صحنه ی حضور کامل دشمن مواجه خواهید شد . پس انقلابی باشیم ، انقلابی بمانیم، تا انقلاب مهدی (عج).

در پایان باید گفت پاسدار یعنی امام حسین (ع) که همه وجودش وقف اسلام بود.

یادداشت از ریحانه مهدی پور فرزند پاسدار

 انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب