پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:29:00 - سه شنبه 4 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهرستانی که فقط نام آن را یدک می کشد
با گذشت ۷ سال از شهرستان شدن رابر؛ اما انگاری فقط این شهر اسم شهرستان را یدک می کشد.

به گزارش ” صبح رابر“، بعد ازگذشت ۷ سال از شهرستان شدن رابر؛ شهرستانی که  اکثراً آن را با نام  زادگاه حاج  قاسم  سلیمانی می شناسند، اما  انگاری فقط اسم شهرستان را یدک می کشد.

یکی از افتخارات شهرستان رابر حضور چشمگیر مردم این شهرستان از جمله روستاییان و عشایر سلحشور و قهرمان این خطه در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل است، باید گفت که استان کرمان در کلام رهبر انقلاب  با داشتن این شهر و روستاهایش ممتاز شد.

مقام معظم رهبری می‌فرماید : «استان کرمان با داشتن روستاها و بخش‌هایی که در تقدیم شهیدان رتبه نخست را در کشور احراز کرده‌اند مثل رابر و گنجان، یک استان ممتاز است».

جای سؤال است  چرا در سایت شهیدستان بانک جامع شهدای استان کرمان که به عنوان  مرجع کامل شهدا دفاع مقدس است،  نامی  از این شهرستان وجود ندارد.

23

بدون شک شهدا دنبال نام و نشان نبودند؛ اما چرا شهری که مدت هاست از شهرستان بافت جدا شده و خود یک شهرستان شده  هنوز باید به نام شهرستان بافت دیده شود.

12 24

بعد از چند جستجوی ساده متوجه شدیم که اسم این شهرستان  نه تنها در این سایت بلکه در سایت های دیگر از جمله سایت   هواشناسی استان، وضعیت آب هوای این شهرستان  وجود ندارد با اینکه این شهرستان یکی از تفرجگاه های خوش آب و هوا استان کرمان در چهار فصل سال است.

جای سؤال است این شهرستان چگونه باید شناخته و دیده شود حال بماند که هیچ گونه امکانات  یک شهرستان  ندارد  در حالی که نه در دنیای واقعی اثری از تابلوی  این شهرستان است  و نه در دنیای مجازی … .

رابُر ازجمله شهرستان‌های نوپای استان کرمان محسوب می‌شود که به دلیل مشکلات زیرساختی نیازمند توجه جدی است .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب