پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:09:47 - پنجشنبه 3 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هشدار سردار سلیمانی به آل خلیفه،تهدیدی بر همه مدعیان قدرت در دنیاست
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه رابر در بازتاب بین المللی هشدار سردار سلیمانی به آل‌خلیفه گفت: این هشدار سردار سلیمانی به آل خلیفه ، تهدیدی بر همه مدعیان قدرت در دنیاست که فکر نکنند هر جور که دلشان بخواهد و هر طور که خواستند درباره کشورهای مسلمان نشین بتوانند رفتار کنند.

به گزارش “صبح رابر”؛  هدف از این نوشتار تاکید بر قدرت، توانایی، بصیرت، ولایت مداری و حرکت سرلشکر قاسم سلیمانی بر مسیر انقلاب و ارزش ها و اصول آن که همانا دفاع از مظلوم در هر کجای جهان و مقابله با ظالم نیست، بلکه گلایه از گُل به خودی های دوستان نادان است.۲۳

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه رابر در واکنش بازتاب گسترده شبکه های بیگانه در هشدار سردار سلیمانی به آل‌خلیفه نوشت: پس از سلب تابعیت رهبر معنوی شیعیان بحرین «شیخ عیسی قاسم» توسط کشور پادشاهی حاشیه خلیج [فارس] ، فرمانده سپاه قدس ایران به دولت بحرین هشدار داد که این اقدام به مبارزات مسلحانه خواهد انجامید. معرفی سردار سلیمانی به «چهره سرسخت نفوذ راهبردی ایران در سرتاسر خاورمیانه» توسط بعضی از سیاستمداران و نظامی گران بزرگ دنیا به اذعان خود آنها آل خلیفه باید منتظر تاوان این کار بی شرمانه خود را بدهد. و تاوان آن، با عنایت الهی، همان نابودی این رژیم آلوده و مزخرف آل سعود خواهد بود إن شاء الله.

سردار سلیمانی، الگویی نمونه برای سیاستمداران و دولتمردان دنیا

حقیقتا این موضع زیبا و به موقع سردار سلیمانی که الگویی نمونه برای سیاستمداران و دولتمردان دنیا مخصوصاً سیاستمداران و دولت مردان کشور عزیزمان ایران ، اقدامی امام زمان پسندانه از سوی این سردار سر افراز است که با وجود نقش برجسته‌ای که در منطقه دارد به ندرت در مورد موضوعات سیاسی حرف می‌زند.اما چه خوب و چه به موقع بود.

واکنش شبکه های بی بی‌سی انگلیسی و شبکه خبری دویچه وله و …. نشاندهنده عظمت و قدرت و معنویت و شجاعت بی نظیر کسی است که نماد «یک تابع محض و گوش به فرمان فرمانده کل قوا و مرجع تقلید و ولی فقیه زمان ، امام خامنه ای حفظه الله » است و نشان می دهد اگر هر کسی در هر پست و مقام و منصبی که باشد اگر حامی محض این امام عزیز باشد در دنیا عزیز می شود و یک هشدار و یک جمله از زبان او این چنین باعث لرزه بر اندام مدعیان مردانگی و بزرگی در دنیا می شود و همه استکبار و حامیانش را به وحشت می اندازد.

باری که سردار سلیمانی نسبت به ظلم های آشکار منطقه، بر دوش کشید

 آری چنین کسی را بعضی در داخل کشور، وارد بازی های سیاسی خود کرده و به دنبال این حزبی و آن حزبی کردنش هستند و نام ایشان را در لیست کاندیداتوری ریاست جمهوری رد می کنند و کشورهای دیگر نیز به دنبال آوردن ایشان در دستگاه دولتی خود هستند اما غافل از آن که این شهید زنده، مقامی فراتر از ریاست جمهوری و مناصب دیگر دارد.ایشان مأموریتی که بر دوشش هست فراتر از این مسائلی است که در اذهان بعضی می گذرد.

و ما می دانیم ایشان و هر کس دیگر تا زمانی که قلبا و عملا تابع دستورات نائب بر حق امام زمان علیه السلام باشد با عنایت ویژه آن حضرت بر ایشان در دنیا  و عقبا سر افراز و عزیز خواهد بود.

 این هشدار سردار سلیمانی به آل خلیفه ، تهدیدی بر همه مدعیان قدرت در دنیاست که فکر نکنند هر جور که دلشان بخواهد و هر طور که خواستند درباره کشورهای مسلمان نشین بتوانند رفتار کنند.آنها بدانند که طبق وعده الهی در آیه ۵ سوره قصص ، «و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین» به زودی و به اراده خداوند ، بساط کفر و الحاد و ستم آنها برچیده خواهد شد و با رشادت امثال شهید زنده سردار سلیمانی و یارانش و خون پاک شهدا و جانبازی سربازان غیور اسلام ، این پرچم مقدس اسلام که اکنون در دست امام خامنه ای مد ظله العالی است به دست مبارک یوسف زهرا علیه السلام بر افراشته خواهد شد إن شاء الله.

 در پایان برای طول عمر با برکت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و همه سربازان اسلام ناب محمدی و نیز سردار عزیز اسلام ، حاج قاسم سلیمانی دعا می کنیم و از خدای منان توفیقات بیش از پیش را برای ایشان آرزومندیم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب