پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:05:44 - شنبه 12 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهره برداری غیر اخلاقی رسانه های اصلاح طلب از یک محفل خصوصی / میهمانان اصلاح طلب صداقت را رعایت نکردند
برخی احزاب اصلاح طلب سعی کردند تا با بهره برداری غیر اخلاقی از دیدار خصوصی خود را با امام جمعه رفسنجان زخم تیترهای تند رسانه های محلی شهرستان که از زبان امام جمعه محترم مطرح شده است را التیام بخشند.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  خانه خشتی، دفتر امام جمعه رفسنجان روز پنج شنبه ۱۰ تیرماه میزبان شورای مرکزی چند حزب اصلاح طلب بود که این دیدار خصوصی با هماهنگی دبیر شورای اصلاح طلبان رفسنجان انجام گرفته است.

آنچه به نظر میرسد رسانه های حامی اصلاح طلبان سعی دارند تا این دیدار را به نفع خود و جریان متبوعشان منعکس نمایند و آن را دست مایه تخریب شخصیت اصولگرای این شهر قرار دهند.

در اولین اقدام و پس از گزارش کامل سایت اصلاح طلب شهرستان از این جلسه ، روزنامه پیام ما با انتشار مطلبی از زبان امام جمعه رفسنجان با عنوان “مردم نمی فهمند اصلاح طلب و اصولگرا یعنی چی” سعی کرده است تا به شکلی قشری خاکستری را علیه شخصیت امام جمعه بشوراند و با انتشار گزینشی سخنان وی از آتش برافروخته شده در وجودشان ناشی از سخنان قاطع و شجاعانه امام جمعه رفسنجان در این جمع اندکی فروکش نمایند.

در واقع در این بهره برداری غیرقانونی رسانه اصلاح طلب سعی شده با این اقدام خلاف اخلاق ، زخم تیترهای تند رسانه های محلی شهرستان که از زبان امام جمعه محترم مطرح شده است را التیام بخشد.

این شیطنت گری رسانه اصلاح طلب در حالی است که سخن حجت الاسلام رمضانی پور عدم رای مردم به احزاب است وی می گوید یک یا چند نفر طرفدار یک حزب، همه مردم نیستند و حضور مردم در انتخابات به خاطر احزاب نیست.

رسانه هایی با این روحیه که گمان می کنند می توانند در آینده کشور تاثیر گذار باشند باید بدانند که خیال باطلی است و آنان در آینده جایگاهی نخواهند داشت.

امام جمعه محترم رفسنجان بارها در محافل مختلف از جمله افتتاح پایگاه خبری جبهه اصلاحات این شهرستان بیان داشته است که رسانه ها به رسالت خودشان صادقانه عمل کنند و سوء استفاده خبری نداشته باشند اگر می خواهند به پیشرفت شهرستان کمک کنند باید از جوسازی رسانه ای و خبری پرهیز کنند که این بزرگواران در این دیدار خصوصی به رسالت حزبی و رسانه ای خود پایبند نبوده و رسانه ای که این سخنان را منتشر می نماید نیز صادقانه عمل نکرده است.

به گفته حجت الاسلام رمضانی پور وقتی به اینها بگوییم کار نکردند بدشان می آید و دست به تخریب می زنند و قرار هم نیست چیزی بگوئیم که اینها خوششان آید.

حقیقتا قرار بر این بوده که ماه عسل این دیدار گرفتن تاییدیه جبهه اصلاحات از زبان امام جمعه رفسنجان باشد که حجت الاسلام رمضانی پور به صراحت به آنان پاسخ داده است که من هرگز این کار را نمی کنم و بنده یک اصولگرا هستم و می مانم.

امام جمعه رفسنجان معتقد است که جبهه اصلاحات هر چیزی را به نفع خودش مصادره می کند در حالیکه دولت اصلاحات دولت خاتمی است که تاریخ مصرفش گذشته است، آقایان روحانی و هاشمی که جزو اعضای اصلی هیات مرکزی جامعه روحانیون مبارزه بودند را چطور اصلاح طلب می خوانید درحالیکه آنها تاکنون خود را اصلاح طلب معرفی نکرده اند، آقایان اصلاح طلب خودشان را آویزان این دولت نموده اند.

نکته دیگر تلاش اعضای شورای مرکزی چند حزب اصلاح طلب در این جلسه در جهت بی اساس دانستن حصر سران فتنه ۸۸ بوده که با این واکنش امام جمعه روبه رو شده است: حصر خانگی از سوی شورای امنیت ملی مصوب گردیده که مصالح عالی کشور را در نظر میگیرد، جرم این سران حتی بیش از حصر است.

رمضانی پور در ادامه به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع دولتمردان اشاره کرده که در خصوص فتنه ۸۸ رهبری به صراحت اعلام داشتند که برخی به دنبال این هستند که بگویند فتنه ای نبوده است در حالیکه عابروی نظام مورد خدشه قرار گرفته و بعضا اصحاب فتنه به دنبال براندازی نظام بوده اند .

این بهره برداری بیجای رسانه های اصلاح طلب تازگی ندارد بلکه آنان بی شائبه بر شخصیت های اصولگرای شهر می تازند تا از این طریق به منفعت خود دست یابند.

در این جلسه این سخن امام جمعه محترم که بیان داشتند تنها راه چاره روی نیاوردن یک جوان به اعتیاد و قلیان اشتغال زایی است و برای مثال شغل هایی همچون تولید گل، قارچ و بلدرچین را مثال زدند موجب خنده حضار شده که باید گفت که این حرف خنده آور است یا اینکه با ترویج یک گناه و کار حرام در جامعه جوانان را سرگرم کرد، این شرم اور است!

امام جمعه رفسنجان بارها مطرح نموده است که بنده به جد از نیروهای انقلابی، جهادی و بسیجی شهرستان حمایت می کنم، این رویه رهبری است که از افراد با روحیه جهادی حمایت کنند و ما نیز همین حمایت ها را داریم.

سخن امام جمعه ولایی رفسنجان این است که اگر دولت و اعضای محترم آن خالصانه به ولایت گوش فرا دهند و منویات ایشان را مو به مو عمل میکردند از جمله ایجاد اقتصاد مقاومتی در کشور امروز دیگر نیازی به برجام که به دنبالش ممکن است موجب طمع دشمنان به نظام گردد نیست.

در این جلسه کاملا خصوصی تلاش شده تا با مطرح نمودن سوالاتی تنش زا و تحریک نمودن فرد مورد سوال از پاسخ های مطرح شده سوء استفاده غیر اخلاقی شود .

همراهی کردن امام جمعه رفسنجان با یکی از شخصیتهای کشوری در سفر به این شهر خرده دیگری است که از حجت الاسلام رمضانی پور گرفته شده و پاسخ وی این است که همراهی بنده بنا بر مصالح عالی شهرستان صورت گرفته و آن را بر خواسته های درونی خودم ترجیح دادم و از این پس نیز برای مصالح شهرستان این کار را انجام خواهم داد.

این سوء استفاده های رسانه ای قصه مکرر برخی رسانه های اصلاح طلب است و پیش بینی می شود که هفته نامه های زنجیره ای شهرستان نیز در این اقدام خلاف قانون و خیانت آشکار دست به انتشار مطالبی هم راستا بزنند که خوب انتظاری بیش از این از آنان نمی رود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب