پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:59:44 - چهارشنبه 16 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تایید شهادت ۴ مرزبان ایرانی در پیشین/ دکتر عبدی: شهدا به پزشکی قانونی چابهار منتقل شدند
بخشدار پیشین از شهادت ۴ مامور مرزبانی سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح خبر داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از پاپایا، بخشدار پیشین با تایید این خبر گفت: اشرار مسلح با کمین در منطقه مرزی پیشین در جنوب شرقی ایران در حدفاصل باهوکلات و پیشین نزدیکی مرز پاکستان و ایران،‌ با ماموران هنگ مرزی جکیگور درگیر شدند.

سلمان برهانی با اشاره به اینکه از تعداد شهدا و مجروحین خبری در دست نیست، بیان کرد: این درگیری در ساعت ۱۱ ظهر اتفاق افتاده است که تا این لحظه از تعداد شهدا و مجروحین احتمالی خبری در دست نیست.

وی با تاکید بر اینکه در این درگیری به تروریست های مسلح ضربات سنگینی وارد شده است، افزود: در این حمله تروریستی ماموران نیز با اشرار درگیر شدند که تعدادی از آن‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

برهانی خاطرنشان کرد: شناسایی و بررسی این حادثه تروریستی در دست اقدام است.

در همین رابطه مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگارپاپایا، ضمن تایید شهادت ۴ مرزبان ایرانی، اظهار داشت: ساعتی قبل پیکر شهدا به پزشکی قانونی چابهار منتقل شده است.

رضا عبدی با بیان اینکه اسامی اعلام شده در فضای مجازی به طور قطع مورد تایید نیست، تصریح کرد: برای تایید اسامی نهایی شهدا باید از طریق نیروی انسانی مرزبانی اقدام شود.

وی در پایان یادآور شد: ولی به گفته همکاران این شهدا دو نفر از این شهدا متعلق به خراسان شمالی، یک نفر خراسان رضوی و یک نفر متعلق به کرمان هستند.

 

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب