پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:35:57 - شنبه 12 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دولت یازدهم در کانون توجه افکار عمومی
رئیس جمهور منتخب تاکنون به خوبی عمل کرده که استمرار این روش می‌تواند نوید بخش شکل‌”گیری دولتی مقتدر و توانمند باشد. به گزارش “صبح رابر “به باور این قلم، متأسفانه مرز بین نصیحت و پیشنهاد و دخالت خیلی باریک است که هم در امور خانوادگی و هم در مملکت داری، شواهد بسیاری بر تداخل بین […]

رئیس جمهور منتخب تاکنون به خوبی عمل کرده که استمرار این روش می‌تواند نوید بخش شکل‌”گیری دولتی مقتدر و توانمند باشد.

به گزارش “صبح رابر “به باور این قلم، متأسفانه مرز بین نصیحت و پیشنهاد و دخالت خیلی باریک است که هم در امور خانوادگی و هم در مملکت داری، شواهد بسیاری بر تداخل بین آنها می توان یافت.
درآستانه برگزاری تحلیف رئیس دولت یازدهم قرار داریم و به جرائت می‌توان گفت که برای اولین بار، جلسه تحلیف بین المللی می شود و سران بسیاری از کشورها برای حضور ابراز تمایل کرده اند. این خود نویدبخش آغازی روشن برای استقرار تدبیر در روابط خارجی است. البته در این باره گفتنی‌های است:

۱- بایستی خدا را شاکر بود که در تمامی عرصه های پس از انتخابات، رئیس جمهور منتخب به خوبی عمل کرده و فرصتی به دست بهانه جویان نداده اند. امید آن که این روند تا پایان دولت مستمر باشد. این مهم توجه صد چندان اطرافیان ایشان را در روزهای ابتدایی دولت می طلبد.

۲-حجم فعالیت ها در مرکز تحقیقات استراتژیک برای اعلام کابینه در روز تحلیف، علیرغم فرصت قانونی دو هفته ای جای سپاس دارد. این امر علیرغم ماه مبارک رمضان، گرمی هوا و از همه مهم تر فشار سهم خواهان و لابی گران و فرصت طلبان که از کانال کولر هم تلاش برای ورود کردند در حال به سر انجام رسیدن است.

۲- در همین ایام هم رئیس جمهور منتخب تلاش نمود گزارش اعضای کابینه دولت دهم را بشنود، برخی اقدامات غلط و تذکرات لازم ارائه گردد. صبوری، آرامش و خوش کلامی ایشان، موجب آرامش مردم و پیگیری اخبار با اشتیاق و هیجان ویژه ای بود.

امید که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، امر استقرار یازدهم بسرعت و به نیکی انجام و قفل های مشکلات با کلید استفاده از خرد جمعی و مشارکت عمومی بتدریج گشوده شوند.

سید محمد اکرمی

منبع خبر: ندای انقلاب

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب