پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:26:42 - شنبه 12 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تحریم ها ناشی از عصبانیت آمریکا از ملت ایران است
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی منظری توکلی : معنی اصلی تحریم ها این است که آمریکا به شدت عصبانی است و به قول شهید بهشتی باید به سیاستمداران آمریکایی بگوییم که از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید. به گزارش “صبح رابر“، دکتر منظری توکلی نماینده  محترم شهرستان های رابر ، بافت […]

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی

منظری توکلی : معنی اصلی تحریم ها این است که آمریکا به شدت عصبانی است و به قول شهید بهشتی باید به سیاستمداران آمریکایی بگوییم که از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

به گزارش “صبح رابر“، دکتر منظری توکلی نماینده  محترم شهرستان های رابر ، بافت ارزوئیه درمجلس شورای اسلامی درباره تحریم های جدید امریکا در آستانه تشکیل دولت یازدهم اظهار داشت :با توجه به اینکه در ایام نزدیک به روزقدس این تحریم ها انجام شده اند یکی از دلایل تحریم ها وحشتی است که نظام استکبار از راهپیمایی روز قدس داشت.

وی  افزود: آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی با این ترفند می خواست به نوعی مردم را از حضور در خیابانها و حمایت از مردم فلسطین منصرف نماید.

منظری توکلی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان داشت: روز قدس روز حفظ  امنیت کشور و ملت و دستاورد های انقلاب هست ،هر یک نفری که در روز  قدس شرکت می کند به سهم خود  به امنیت کشور وبهامنیت ملی وملت و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک می کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان این که در انتخابات هم دوست داشت امنیت و سلامت را تحت تأثیر قراربدهد گفت: الحمدالله با تدبیر مقام معظم رهبری و عملکرد بسیار مناسب مسؤلین همه نقشه های شیطان بزرگ نقش بر آب شد .

وی با اشاره به اینکه تحریم ها در آستانه مراسم تحلیف آقای روحانی در کنگره آمریکا تصویب شد تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب کسی است که سالها درواقع در مسیر انقلاب و رهبری و نظام حرکت کرده است و وقتی دشمن دید که  مردم این انتخاب زیبا را داشتند عصبانی شد.

منظری توکلی با اشاره به سخن شهید بهشتی اظهار داشت: آمریکا هیچ راهی جز مرگ ندارد ، انقلاب اسلامی به حول و قوه الهی با پشتیبانی این مردم فهیم و با این شرکت ۵/ ۷۲ درصدی در انتخابات ،با خلق حماسه سیاسی آمریکا را عصبانی تر می کنند.

 نماینده مردم رابر ادامه داد: مثل بقیه تحریم ها واقدامات خصمانه دشمن، ان شاالله  ملت مقاومت خواهد کرد و به حول و قوه الهی صبر می کند و بر این سختی ها فائق می شود که وعده  الهی است که إنَّ مَعَ العُسرِ یُسرًا فَإنَّ مَعَ العُسرِ یُسرًا

 

وی در رابطه با بحث آزادی سران فتنه تصریح کرد : ما مطمئنیم که سران فتنه طبق قانون باید مجازات بشوند و اگر قانون معین کند آزادیشان  اشکال ندارد ولی بر اثر جرم هایی که مرتکب شدند، بعید می دانم که همچنین اتفاقی بیفتد.

منظری توکلی درباره حضور برخی فتنه گران در دولت آینده  گفت: عیب می دانم که همچنین اتفاقی بیفتد و از دلایل عصبانیت امریکا هم از همین مطالب است .

آقای دکتر منظری توکلی درپاسخ به این سوال که دولت آقای هاشمی دولت سازندگی ،دولت آقای خاتمی دولت اصلاحات نامیده شد به نظر شما دولت احمدی نژاد چه  می نامید گفت:  دولت نهم و دهم دولت کار و تلاش است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب