پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:35:13 - دوشنبه 15 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اجرای تعهدات FATF نوعی خیانت ملی آشکار است
اجرای تعهدات ناشی از FATF توسط عناصری در داخل ایران علیه جمهوری اسلامی ایران نوعی خیانت ملی آشکار است و به طور کامل از سوی هر شخصیت و جایگاهی محکوم است.

به گزارش “صبح رابر”؛ محمدی کارشناس مسائل سیاسی نوشت:  ما ملت ایران به عنوان یک ایرانی که حق زندگی و رأی در مورد مسائل خود و کشور عزیزمان ایران اسلامی را داریم خواستار  توقف فوری FATF هستیم و این یک مطالبه عمومی است

خودداری بانک‌های سپه و ملت از پذیرش تراکنش بانکی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و شرکت تهران گسترش به علت آن که در لیست تحریم‌های سازمان ملل قرار دارند ، سندی است بر تحریم خود به دست خودی و این یک عیب بزرگ درحکومت جمهوری اسلامی و رودررویی آشکار با استقلال و امنیت کشور است و دولت اگر می خواهد که به عنوان دولتی خائن در انظار ملت غیور ایران شناخته نشود باید به سرعت و شدت در عمل ، این قرارداد ننگین و توهین آمیز FATF را نه تنها متوقف بلکه به زباله دان تاریخ بفرستد.

از دید شرعی و قانونی ، اجرای تعهدات ناشی از FATF واقعا یک خیانت محض از سوی دولت «تدبیر و امید!!» به ملت شهید پرور است.

 واقعا کدام کشور نهادهای متعهد به خود همچون سپاه، وزارت اطلاعات، ارتش، جهاد دانشگاهی و حوزه‌های مربوط به مالک اشتر را توسط خود خفه می‌کند؟ اگر چنین کاری بخواهد صورت بگیرد این اقدام بدتر از کاپیتولاسیون محسوب می‌شود. هرگونه تلاش برای اجرای تعهدات ناشی از FATF توسط عناصری در داخل ایران علیه جمهوری اسلامی ایران نوعی خیانت ملی آشکار است و به طور کامل از سوی هر شخصیت و جایگاهی محکوم است.

 خطاب و اخطار ما به دولت «تدبیر و امید!!» این است که بدانید مردم تحقیری مثل قرارداد FATF را تحمل نمی‌ کنند و حتی نزدیک شدن به خطوط قرمز را هم به شدت پاسخ خواهند داد حال این خائنین ، در چرخه دولت باشند یا غیر دولت یا از هر ایل و تبار و قوم و قماشی که باشند باشند.

 مردم و رهبری این نوع تحقیرها، دخالت‌ها و تسلیم‌ها را تحمل نمی‌کنند و دولت  هم که همه جا خودش را تابع رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌داند طبعاً نمی‌تواند غیر از این عمل کند.

 من واقعا تأسف می خورم به این تدبیر بی تدبیری و لالبالی گری آقایان خدمتگزار!!! که این اشتباه و توهینشان باعث شده که اراذل و اوباشی همچون شبکه بی بی‌سی و رادیو فردا با خوشحالی تمام ، درباره ایران اسلامی اظهار نظر کنند که بی بی سی چنین بگوید: «فشار تحریم‌ها در پسا برجام، جواب داده و دولت را مجبور به عدم همکاری با سپاه پاسداران کرده است تا بتواند با بانک‌های بین‌المللی همکاری کند.» و رادیو فردا  نیز با انتشار یادداشتی در این رابطه عنوان کند: «به نظر می‌رسد رویدادی بسیار مهم در نظام بانکی ایران در حال وقوع است. این رویداد می‌تواند پیامدهای کلانی را نه صرفاً در ایران بلکه در سطح منطقه رقم بزند.»

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب