پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:49:52 - دوشنبه 26 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کسب۹۰ مدال رنگارنگ کشوری و استانی ورزشکاران رابری از سال ۹۴/ دیداربا سردارحاج قاسم سلیمانی فراموش نشدنی است
مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان رابر گفت: حدوداً بیست هیأت ورزشی در رشته های مختلف در زیرمجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان مشغول فعالیت هستند که نتیجه تلاش هیأتها، اداره ورزش و جوانان و جوانان غیور شهرستان کسب نود مدال رنگارنگ کشوری و استانی از سال ۹۴ تا کنون بوده است و این امر در نوع خود بسیار رتبه عالی است.

به گزارش “صبح رابر”؛ به بهانه ۲۶ مهرماه؛ روز تربیت بدنی و ورزش گفتگوی کوتاه با  مسئول  اداره  ورزش و جوانان  شهرستان رابر داشتیم که در ادامه خواندن آن خالی از  لطف نیست.

فتاح حاجی زاده مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان رابر در گفتگو با خبرنگار“صبح رابر” ، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اقا ابا عبدلله و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: امروزه اثرات و فواید فعالیت های ورزشی در جوامع مختلف بشری بر کسی پوشیده نیست چه از لحاظ سلامت و چه از لحاظ مواجهه با آسیب های اجتماعی و به طور کلی وقت گذاشتن و هزینه کردن در راه ورزش یک نوع سرمایه گذاری محسوب میشود.

وی افزود: هر فرد باید با توجه به فیزیک بدنی و شرایط زندگی خود مدت زمانی از وقت خود را به این امر مهم اختصاص دهد.

photo_2016-10-17_08-44-41

این مسئول، در خصوص ورزش شهرستان رابر اظهار داشت: حدوداً بیست هیأت ورزشی در رشته های مختلف در زیرمجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان مشغول فعالیت هستند که نتیجه تلاش هیأتها، اداره ورزش و جوانان و جوانان غیور شهرستان کسب نود مدال رنگارنگ کشوری و استانی از سال ۹۴ تا کنون بوده است و این امر در نوع خود بسیار رتبه عالی است.

وی با بیان اینکه در شهرستان رابر جوانان بسیار با استعدادی در رشته های مختلف وجود دارد که نیاز به حمایت و اعزام به مسابقات مختلف دارند عنوان کرد: ورزش در سطح کشور رو به خصوصی شدن است و نقش اصلی را باشگاهها و اسپانسر های ورزشی  دارند که امیدواریم در آینده ای نزدیک بتوانیم از حمایت معادن و کارخانه جات صنعتی بهره مند شویم .

فتاح حاجی زاده، کمبود فضا های ورزشی و زیرساخت ها و همچنین نبود اسپانسر های ورزشی  را از جمله مشکلات اصلی ورزش شهرستان دانست و افزود: در سال ۹۴با حمایت های فرماندار شهرستان  سالن سقف کوتاه رابر تکمیل و افتتاح شد، همچنین تکمیل سالن ورزشی  روستای قنات ملک در دستور کار است.

وی به اقدامات انجام شده در مجموعه ورزشی اشاره کرد و گفت: راه اندازی سالن تیراندازی تفنگ بادی شهرستان، پیشرفت پنجاه درصدی سایت تیراندازی باکمان شهرستان، ساخت سکوی تماشاچی جهت سالن ورزشی استقلال، کمک به تکمیل روشنایی زمین چمن روستای قنات ملک، حصار کشی و ترمیم زمین تنیس خاکی شهرستان، کمک جهت حصار کشی زمین ورزشی روستای اسکر، ترمیم و راه اندازی پیست دومیدانی خاکی رابر، اهدا تجهیزات ورزشی به بیش از پنجاه روستای بخش مرکزی و هنزا را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد.

مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان رابر در خصوص بهترین خاطره خود به دیداربا سردار عزیزمان سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره ای  کرد و بیان کرد:  این دیدار هم بهترین هدیه و هم بهترین خاطره برای بنده محسوب میشود و هیچگاه این دیدار فراموش نخواهد شد، انشاءالله که خداوند متعال این بزرگ مرد فداکار تاریخ رو همیشه سالم و تندرست نگه بدارد.

وی در پایان گفت: لازم میدانم از زحمات و حمایت های امام جمعه شهرستان رابر، امام جمعه هنزا، فرماندار پرتلاش شهرستان رابر، مسول اداره ورزش و جوانان هنزا، هیأت های پرتلاش ورزشی و تمام کسانی که اداره ورزش و جوانان شهرستان را با وجود مشکلات مالی فراوان مورد حمایت خود قرار دادند صمیمانه تشکر و قدر دانی داشته باشم و ارزوی توفیق جهت تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب