پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:01:48 - شنبه 1 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حرام خواری و دست درازی عده ای به بیت المال واقعه کربلا را رقم زد
امروز کتاب حساسیت حفظ بیت المال، ورق خورده است و برای برخی تفسیری جدید دارد، عده ای بیت المال را ملک شخصی خود می دانند ویژه می پردازند و ویژه هدیه می دهند، امروز برخی در مقابل فساد ۸ میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان به جای برخود، سکوت می کنند و سعی در مخفی کردن آن دارند.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از ”اقطاع“، این دنیای گذرا محل امتحان است؛ پیر و جوان، زن و مرد، مسئول و مردم عادی همه در حال امتحان هستیم. امتحانی که برخی نمره شان نمره خلیفه الهی است و برخی…

مقام خلیفه الهی که  انوار  آن بر سر دیگران هم می تابد همانند شهدا

اگر امروز راه می رویم، می نویسیم، غذا می خوریم، به مدرسه می رویم، کار می کنیم، آزادانه زندگی می کنیم، نفس می کشیم و بر صندلی تکیه زده ایم و پشت میزی نشسته ایم، همه به برکت همان نشئه ای از مقام شهدایی است که در این راه به خونشان غرقه شداند.

اگر تعداد شهدا از زمان انقلاب تا پایان جنگ هشت ساله را بر تعداد کرسی های مسئولیت در کشورمان تقسیم کنیم خواهیم دید که به ازای هر کدام از این کرسی ها، کربلایی به پا شده و حسینهایی به مسلخ کشانده شده اند.

شهدایی که با تمام سختیها و مراتها و کمبودهای زمان جنگ، برای پایمال نشدن بیت المال تا پای جان اهتمام داشتند، حتی آبرویشان را برای حفظ بیت المال گذاشتند.

اما امروز کتاب حساسیت حفظ بیت المال، ورق خورده است و برای برخی تفسیری جدید دارد، عده ای بیت المال را ملک شخصی خود می دانند ویژه می پردازند و ویژه هدیه می دهند، امروز برخی در مقابل فساد ۸ میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان به جای برخود، سکوت می کنند و سعی در مخفی کردن آن دارند.

امروز برخی مسئولان به جای کم هزینه بودن و پرفایده بودن نه تنها فایده ای برای مردم ندارند بلکه هزینه های میلیاردی به دوش بیت المال می گذارند.

آیا اینان سیره ائمه(ع) را نخواندند، آیا ساده زیستی و زندگی شهدا را ندیده اند، آیا در گذر تاریخ نخواندن که همین حرام خواریها و دست درازی به اموال مردم، حسین زمان را به قتلگاه کشاند و خاندان رسالت را به اسیری برد؟

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب