پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:05:26 - چهارشنبه 12 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چرا “مرگ بر آمریکا”
همه کسانی که به دنبال بزک کردن چهره آمریکا و حذف شعار “مرگ برآمریکا” هستند خطای بزرگی می‌کنند و به مظلومان و عدالت‌خواهان جفا می‌کنند.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علت اصلی شعار مرگ بر آمریکای مردم ایران و جهان را باید در دو مسئله بسیار مهم و کلیدی جستجو نمود. اول اینکه آمریکا نماد شیطان است و در نقش شیطان بزرگ سالهاست که از هیچ ظلم و ستم و جنایتی علیه بشریت و مسلمانان و ملت مظلوم ایران دریغ ندارد و لذا به خاطر جنایتها و آدم کشی ها، شایسته مرگ و نابودی است و مرگ گفتن ملت ما و آزادیخواهان جهان واکنشی منطقی، معقول و از سر ایمان و اعتقاد است و عکس العملی است طبیعی و صددرصد قابل قبول. و دوم به فطرت پاک، ارزشها و اعتقادات درست و روحیه ظلم ناپذیری و ظلم ستیزی، عدالت خواهی و طرفداری از مظلوم، برمی گردد که آنهم ناشی از فرهنگ غنی دینی، اسلامی و سرشت مردم، ما و دیگر خیرخواهان است.

  به عبارت دیگر مرگ بر آمریکا می گوئیم زیرا آمریکا دارای روحیه و خوی استکباری است و دائم دست به جنایت، کشتار، قتل، غارت، استثمار، استعمار می زند و به حقوق دیگران تجاوز می کند. جنگ راه می اندازد، به کشتی ها و زیرساختهای اقتصادی ما حمله می کند، هواپیمای مسافربری ما را سرنگون می کند. فتنه ۷۸ و ۸۸ را به راه می اندازد. به دفاع از فتنه گرها اقدام آشکار انجام می دهد، تحریم می کند، با وجود عهد و پیمان در مقابل چشم همه جهانیان، باز بدعهدی و پیمان شکنی می کند و…

و مرگ بر آمریکا می گوئیم چون ما ملتی نیستیم که سر تسلیم در مقابل ظلم و زورگویی فرود آوریم. ما تابع دینی هستیم که به ما اجازه نمی دهد بگذاریم مظلوم واقع شویم. فرهنگ ما فرهنگ ظلم ستیزی و مظلوم نوازی است. باورها و ارزشهای ما عدالت خواهی و دشمن ستیزی است. منتظر ظهور منجی عالم بشریتیم که می خواهد عدالت را در جهان بگستراند و… پس باید در مقابل هرکس و هر چیزی که به این هدف نورانی و الهی لطمه می زند بایستیم و با آن مخالفت کنیم.

به همین خاطر شعار مرگ بر آمریکای ما هم واکنش ما به ظلم های روا داشته شده علیه خودمان و مظلومان جهان است و هم تبلوری از حقانیت ملت ایران و دیگر مظلومان جهان است. یک هشدار باش و یک پیام امید بخش و یک آمادگی برای رفع ظلم و ستم و گسترش عدالت است. انشاالله.

این شعار مقدس بطور طبیعی باید تا تغییر کامل خوی نظام استکباری و رفع ظلم تداوم پیدا کند. تا روزی که نظام استکباری بر همین رویه باشد و از ظلم و ستم و جنگ و خونریزی دست برندارد و به حق خود قانع نشود و حاضر نباشد حقوق ما و دیگر مظلومان را به رسمیت بشمارد می بایست مرگ بر آمریکا گفت. مرگ گفتن ما کاملا به رفتار و کردار او(آمریکا) بستگی دارد. اگر روزی از رفتارش دست برداشت و خوی انسانی پیشه کرد ضرورتی به مرگ گفتن نیست ولی اگر دست برنداشت و همین خوی و همین رویه ادامه پیدا کرد، همین شعار و شعارهای شدیدتر و تندتر نیز ضرورت خواهد داشت.

هرچند منطقا احتمال حذف شعار مرگ بر آمریکا می رود و اگر روزی برسد که آمریکا شرارت نکند مرگ بر آمریکا هم نخواهد بود اما هم باورها و اعتقادات و هم شواهد و گذشته تاریخی حکایت از این دارد که نظام استکباری آمریکا به این خوی عادت کرده و بر اساس آن زنده است تا هست همین رویه ادامه پیدا می کند و تا ادامه پیدا کند(ظهور حضرت حجت(عج ا…))مخالفت و دشمنی و مرگ گفتن خواهد بود.

اما اینک چرا با وجود این خلق و خوی و با وجود این همه بدعهدی و پیمان شکنی باز یک عده ای دنبال بزک کردن چهره آمریکا و حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند، به چند عامل می توان اشاره کرد.

-گاهی این رفتارها و گفتارها به خاطر جهل و نادانی، ساده لوحی و ساده اندیشی افراد است.

– گاهی عمل آنها ناشی از ترس و خوفی است که از نظام استکباری پیدا کرده اند و می خواهند خود را از شر دشمنی با او خلاص کنند.

– عده ای برای آسایش و رفاه بدنبال بزک آمریکا هستند و می خواهند شعار مرگ بر آمریکا نباشد تا راحت باشند.

– بعضی نفوذی دشمن هستند و دست نشانده اند، باید از این حرفها بزنند تا بمانند. لذا ما به ازای خدمتشان مزد می گیرند ولی هستند جماعتی که هیچ یک از عوامل فوق سبب موضع گیری آنها نیست. آنها خودشان جزء همین نظام فکری هستند و خلق و خوی خودشان همان خلق و خوی استکباری است و از ظلم و ستم و مظلوم کشی ابایی ندارند. دستشان نمی رسد. اگر دسترسی پیدا کنند از آمریکا هم بدترند بنابراین در پاسخ به این سئوال باید گفت اگر چه همه اینها خطای بزرگی می کنند و به مظلومان و عدالت خواهان جفا می کنند اما همه طرفداران حذف شعار مرگ بر آمریکا یکی نیستند و به یک شکل نباید با آنها رفتار کرد. باید سبب رفتار هریک را جست و متناسب با رفتارشان با آنها رفتار متقابل نمود.والسلام.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب