پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:31:13 - پنجشنبه 11 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مادری که رخت دامادی فرزندشهیدش را تقدیم مدافعان حرم کرد/جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت در پارسیان
مادر شهید طیب قاسمپور، پتو و رخت دامادی فرزند شهیدش را به مدافعان حرم در سوریه تقدیم کرد.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از پارسیان خبر؛ مردم پارسیان برای جمع آوری کمکهای مردمی و پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) درسطح شهر کمیته هایی در مساجد و پایگاه های بسیج راه اندازی کرده اند.که تاکنون ۴۵۰ تخته پتو و بسیاری از اقلام گرم کننده جمع آوری شده است که انتظار می رود تا چند روز آینده، این تعداد به آمار بالایی برسد.

لبیک گفتن به ندای مظلوم در هر گوشه از کره خاکی لازم وضروری است و امروز به برکت رهنمودهای رهبر انقلاب و در صحنه بودن مردم ، کشور ما مقاوم و پرتوان ایستاده است و از این رو لازم است بنا به تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حد توان با ارسال کمک های مردمی به جبهه مقاومت سوریه یاری رساند تا بدین صورت به جهان اسلام یاری رسانند .

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی هر چند مشکلات اقتصادی گریبان آنها را گرفته است،اما امید است همانگونه که در زمان ۸ سال دفاع مقدس مردم ما از کوچکترین کمک به رزمندگان اسلام دریغ نمی کردند، امروز نیز کمک های مالی ومردمی خود را به سوریه ارسال نمایند چرا که تقویت مردم و دولت سوریه ، تقویت جبهه حق علیه باطل است .

با توجه به اینکه آب و هوای سوریه یک آب و هوای مدیترانه ای است و مردم این کشور به هوای سرد عادت ندارند و وقتی هوا سرد می شود شرایط برای مردم این کشور و آوارگان سوری کُشنده خواهد شد، وبه همین خاطر است که مردم پارسیان اولویت خود را به جمع آوری پتو و لباس گرم گذاشته اند.

شاید برای خیلی ها زمینه حضور در جبهه مقاومت فراهم نشود ولی این ظرفیت فراهم شده است که مردم با کمک های مالی ومردمی ،آن وظیفه و رسالت خودشان را در جبهه مقاومت انجام دهند.

در این راستا مادر شهید طیب قاسمپور با حضور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) و اهدا پتو ورخت دامادی فرزندشهیدش به رزمندگان ومدافعان حرم،بهد از سال ها چشم انتظاری برای اهدا این وسایل، امروز توانست خدمتی هرچندکوچک اما با پاداشی عظیم دین خود را به اسلام واهل بیت(ع)ادا نمایند.۹۸۲۶۹۰ ۹۸۲۶۹۲ ۹۸۲۶۹۳ ۹۸۲۶۹۴ ۹۸۲۶۹۳

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب