پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:06:46 - چهارشنبه 23 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارشی از سیب و حوا
آدرس این کافه واقع در خیابان بهمنیار نبش کوچه ۲۲ هست. خوشحالم ما نیز در شهر خودمان یک کافی شاپ مخصوص بانوان داریم. و لحظاتی را به دور از سر و صدای مشکلات زندگی در کنار دوستانمان … به گزارش “صبح رابر”  آدرس این کافه واقع در خیابان بهمنیار نبش کوچه ۲۲ هست. خوشحالم ما […]

آدرس این کافه واقع در خیابان بهمنیار نبش کوچه ۲۲ هست. خوشحالم ما نیز در شهر خودمان یک کافی شاپ مخصوص بانوان داریم. و لحظاتی را به دور از سر و صدای مشکلات زندگی در کنار دوستانمان …

به گزارش “صبح رابر”  آدرس این کافه واقع در خیابان بهمنیار نبش کوچه ۲۲ هست. خوشحالم ما نیز در شهر خودمان یک کافی شاپ مخصوص بانوان داریم. و لحظاتی را به دور از سر و صدای مشکلات زندگی در کنار دوستانمان و با خوردن یک قهوه داغ یا کاپوچینو تلخ زندگی را به کام خودمان شاد کنیم.

اینو مخصوصا به بانوانی می گم یا دخترانی که دوست دارند در کنار دوستانشان لحظاتی را سپری کنند اما اونا از  اون دست آدمایی هستند که دوست ندارند توی پارک یا کنار خیابون اطراق کنند. اینطوری اونا می تونند توی این جور محل ها ی امن ساعاتی با آرامش و شادی بگذرونند. بدون مزاحم و چشم هایی که امکان دارد آنها را زیر نظر داشته باشند.

داخل کافی شاپ شدم فضایش آرام و دلنشین بود، اونجا می تونستی بانوان و دخترانی را ببینی که یا از خرید برگشته و برای رفع خستگی و خوردن یک نوشیدنی سرد و جانانه که توی این تابستان داغ خوبم می چسبه به اون محل اومده بودند یا دخترخانمایی از باشگاه ورزشی یا مادرانی که با دخترانشان دوست داشتند به دور از چشم بابا لحظات خوشی را در کنار هم بگذرونند.

نزدیک رفتم و مسئول کافی شاپ خانم دهقانی به من خوشامد گفت و خیلی با ملاحت و مهربانی راهنماییم کرد سر یک میز و یک منو جلوی من گذاشت و گفت خوشحاله که بانوان کافی شاپش رو به عنوان گذران لحظات خوش انتخاب کردند. منم بعد از اینکه منو رو بررسی کردم یک قهوه با کیک سفارش دادم. او هم سریع سفارشم را آماده کرد و برایم آورد و باز با لبخند و روی خوش خوشامد دوباره گفت. ازش خواستم خودش رو معرفی کنه و بگه از کی این کافی شاپ رو راه اندازی کرده و هدفش از این امر چی هسته؟

ـ من مطهره دهقانی هستم متولد کرمان و ساکن شهر زیبای کریمان. مثل خیلی از خانم های دیگه شغلم خانه داریست و دارای یک فرزند پسر هستم. که خانواده ام را بسیار دوست دارم. همیشه دوست داشتم شاغل باشم و برای خودم یک شغل آبرومند و برای دیگران هم مثمر ثمر باشد. البته باید بگویم در این امر همسرم امین نیز مشوق و پشتکار من بود می توان گفت او نیز با من همفکری می کرد و پیشنهاد داد که این حرفه را انتخاب کنم و محلی رابرای آرامش و شادی هر چند کوتاه برای بانوان دایر نماییم. گر چه ما در شهرهای دیگر کشورمون نیز مثل تهران یک چنین کافی شاپی مخصوص بانوان داریم.

کافی شاپ سیب و حوا مخصوص بانوان انشاءالله از شنبه ۲۶ مرداد ماه رسما افتتاح میشه و پذیرای کلیه دختران و بانوان هستیم و هدفم از افتتاح این کافه همانطور که گفتم دوست دارم خانم های خانه دار که همیشه در منزل در خدمت خانواده هستند و بقول خودمان هیچ وقت کار خانه تمامی ندارد ساعاتی را که برای خرید از خونه بیرون میان، یا دوست دارند لحظاتی با فرزندانشان در یک جای دنج سپری کنند همراه با نوشیدنی خنک و فکرشون رو از مسائل و مشکلات روزمره زندگی دور کنند. و دختر خانمایی که دوست دارند با دوستانشان در کنار هم باشند البته به دور از هیاهوی پارکها و خیابانها.

 خوب بفرمایید این کافی شاپ چه خدماتی رو ارائه می ده؟

ـ خوب باید بگم که هر نوع نوشیدنی سالم که عزیزان دوست داشته باشند همراه با انواع قهوه ، قهوه ترک ، قهوه اسپیرو، کاپوچینو، انواع کیک و شکلات ، چای، انواع شربت ، دمنوش ها ،  لازانیا، انواع چیپسها، پیتزا، چیپس پنیر و غیره.

بالاخره باید یادآور بشم که کافی شاپ سیب و حوا محل آرامش همراه با ساعاتی شاد در خدمت بانوان کرمانی و غیر کرمانیست. ما پذیرای کلیه عزیزان هستیم و سعی داریم این محل یک محل فرهنگی  و به یادماندنی برای همه بانوان باشه.

کلیه دوستان می توانند جشن تولد دختران یا خودشون را در اینجا برگزار کنند. همینطور برگزاری جلسات قرآن و یا میهمانیهای دوستانه و کوچک که ما خوشحال می شیم در خدمتشون باشیم. و امیدواریم با یک بار مراجعه به این محل از مشتریان دائمی ما باشند.

همچنین در آینده نزدیک سعی داریم در کنار ارائه خدمات فوق دوستانی که علاقمند به خواندن کتاب یا بازیهای فکری هستند این موارد را داشته باشیم.

در آخر باید بگم کافه ما بصورت شبانه روز با ارائه بهترین امکانات در خدمت شما بانوان سرافراز دیار سرسبز کریمانست.و دوست داریم از انتقادات و پیشنهادات شما در ارائه هر چه بهتر خدماتمان یاری بگیریم.

بله عزیزان منم از مصاحبت با خانم دهقانی بسیار خرسند شدم. و به همه شما عزیزان پیشنهاد می دم برای یک بار هم که شده به این محل سر بزنید ضرر نمی کنید.

حوا تویی ، هر جا تو باشی بهشته!

سیبی که چیدی ، ابتدای سرنوشته

کافه سیب وحواکه باشی

میتونی از دنیا و تلخی هاش جداشی

منبع: کرمان ۱۴۰۰

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب