پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:25:47 - یکشنبه 17 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیکر یخ زده ۲ کارگر خط پست برق جبالبارز جیرفت پیدا شد/ادامه جستجوها برای یافتن۳ کارگر دیگر+تصاویر لحظه به لحظه
فرماندار جیرفت از جان باختن ۲ تن از کارگران خط انتقال برق گرفتار در ارتفاعات برفی روستای جشار از توابع شهر جبالبارز خبر داد و گفت جستجوها برای یافتن سه نفر باقی مانده ادامه دارد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس ما ، احمد امینی روش افزود: روز گذشته ۶ تن از کارگران خط انتقال برق در ارتفاعات برفی جبالبارز گرفتار شدند که سه نفر از این افراد برای نجات دیگران سعی داشتند خود را به نزدیکترین روستای این منطقه بنام دهنو برسانند که در نهایت یک نفر موفق به رسیدن به روستا و اطلاع رسانی از وضعیت همکاران خود می شود.
وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از اطلاع از وضعیت کارگران خط انتقال برق در ارتفاعات جبالبارز یک اکیپ امداد متشکل از یک گروه اورژانس، هلال احمر و یک لودر برای کمک به جادثه دیدگان به این منطقه اعزام شد.


امینی روش ادامه داد: نیروهای امدادی از روز گذشته مشغول باز کردن مسیر برفی روستای دهنو منتهی به محل واقعه هستند که به علت بارش زیاد برف در این منطقه موفق به باز کردن مسیر و نجات این افراد نشدند.
فرماندار جیرفت یادآورشد: امروز صبح با دستور معاون استاندار کرمان یک دستگاه بالگرد و تیم امداد و نجات کوهستان به منطقه دهنو از توابع منطقه جبالبارز جیرفت اعزام شد.
امینی روش تصریح کرد: طی عملیاتی که از صبح امروز انجام شد در نهایت جسد یکی از کارگران خط انتقال برق منطقه جبالبارز شهرستان جیرفت در طول مسیر رسیدن به روستا کشف شد و به جیرفت انتقال پیدا کرد و تلاش برای پیدا کردن جسد نفر دوم با توجه به سخت گذر بودن منطقه به فردا موکول شد.


وی بیان کرد: بالگرد اعزامی امشب در منطقه دهنو می ماند تا فردا صبح عملیات جستجوی سه کارگر دیگر خط انتقال برق را انجام دهد.
امینی روش با بیان اینکه ۶ نفر در این کارگاه مشغول فعالیت بوده اند تصریح کرد: یک نفر که خود را به روستای دهنو سغدر از توابع جبالبارز رسانده نجات یافته است.
وی تصریح کرد که ۲ تن از افراد این تیم امدادی فوت کرده اند و چگونگی شرایط و حال سه تن دیگر این تیم نیز در هاله ای از ابهام است.

?آخرین اخبار را زودتر از دیگران در کانال رسمی سایت دقیانوس بخوانید:????????
? https://telegram.me/joinchat/BP2kDzwEi2p4OqFApl8-tQ

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب