پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:46:00 - شنبه 12 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهمترین همه پرسی ملت ایران در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸بود
نماینده مردم استان کرمان درمجلس خبرگان رهبری،درباره مهمترین رفراندوم های پنجاه سال اخیر در دنیا گفت: مهمترین همه پرسی ملت ایران در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸بود که ملت مسلمان ایران اسلام را انتخاب کردند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی نماینده مردم استان کرمان درمجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار “صبح رابر” درباره مهمترین رفراندوم های پنجاه سال اخیر در دنیا اظهار داشت: مهمترین همه پرسی  ملت ایران در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸بود  که ملت مسلمان  ایران اسلام را انتخاب کردند.

وی افزود: ملت ایران، ملت مسلمانی است؛ شیعه،  پیرو امیرالمؤمنین و  اولاد امیرالمومنین است اسلام را با تمام وجود در طول  تاریخ می خواست؛ بر اساس همان اسلام خواهی، به طور رسمی اسلام را به عنوان یک نظام سیاسی برای خودش انتخاب کرد که به عنوان جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت ایران به جمهوری اسلامی رأی دادند و به پیروی از اسلام، پیغمبر اکرم (ص)، امیرالمؤمنین، ائمه  طاهرین و  پیروی از رهبر معظم انقلاب امام  راحل  (رضوان الله تعالی علیه) بعد از ایشان پیروی از رهبرعزیز  انقلاب  درآمدند.

ملت مسلمان ایران هیچ وقت در رفراندومی در مقابل اسلام شرکت نخواهد کرد

وی در رابطه با تلاشها برای رفراندوم های دیگر در طول انقلاب و سرنوشت آنهاگفت: رفراندوم های دیگری به  سامان نرسید، به  عقیده من رفراندوم های دیگر، در برابر اسلام  است ملت مسلمان ایران هیچ وقت در رفراندومی در مقابل اسلام شرکت نخواهد کرد.

حجت الاسلام علیمرادی در ادامه افزود: کاستی ها، گرفتاری ها و مشکلاتی هست اینها به فضل الهی و همت رهبر معظم انقلاب و مسئولین و همت خود مردم حل خواهد شد.

منشأ کاستی ها سوء مدیریت ها بود

وی با بیان اینکه ما در اوج  عزت و سرافرازی هستیم بیان داشت: منشأ کاستی ها سوء مدیریت ها بود، ان شاءالله این انقلاب، نظام  و ملت  این سوء مدیریت ها و کاستی ها را  پشت  سر خواهند گذاشت آن  اوج  عزتی که  لایق شأن ملت مسلمان ایران است خداوند نصیب کرده و  روز به روز  این عزت با برکت رهبری، رهبریهای رهبرمعظم انقلاب به اهداف بلند اسلام نائل خواهند  شد.

هدف شعار سال حاکم  کردن  اسلام  در حوزه  اقتصاداست

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص شعار امسال سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال گفت: مأموریت  الهی رهبر انقلاب این است که اهداف  اسلام  در این کشور؛ هم اهداف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی اسلام محقق شود.

وی افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب چند  سال متوالی مسائل  اقتصادی را شعار سال  قرار می دهند این در راستای همان  هدف  کلانی که ایشان دارند؛ یعنی حاکم  کردن  اسلام  در حوزه  اقتصاد.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری یکی از ارکان اقتصاد  اسلامی کشور را تولید کننده دانست نه  مصرف کننده عنوان کرد: تولید کننده  باشید،  معاش مردم با عزت  بگذرد تولید داشته باشندتا هیچ  جوانی و آماده کاری بیکار نماند.

تولید و اشتغال  دو  رکن از  ارکان اقتصاد اسلامی است

وی تولید و اشتغال را دو  رکن از ارکان اقتصاد اسلامی خواند و افزود: رهبر انقلاب، که انقلاب اسلامی را رهبری می کنند می خواهند اهداف  اسلام  محقق  شود، لذا  اهداف  اسلام در حوزه  اقتصاد دو  رکن آن همین مسئله تولید و  اشتغال  است هر کسی که امکان و توان کار دارد باید دست به کار باشد.

با رفع سؤء مدیریت ها، همه این  آرمانها دست یافتنی است

حجت الاسلام علیمرادی با بیان اینکه  با رفع سؤء مدیریت ها، همه این  آرمانها به دست آمدنی است گفت: ظرفیت این  کشور چنین  چیزی  را ایجاب می کند؛ هم  ظرفیت سرمایه  مادی و انسانی، هم جوانان آماده کاری و هم امکان کاردارد.

 

وی در پایان با بیان اینکه همت همه ما در همه  سطوح از مردم و مسئولین این  باشد که  ببینیم  خدا از ما  چه می خواهد بخصوص در موضوع انتخابات، حضور حداکثری موجب ناکامی و مأیوس شدن دشمن می شود افزود: وقتی دشمن مأیوس شد دیگر نقشه نمی کشد تا وقتی  نقشه می کشد که امید به تأثیر گذاری داشته باشد، وقتی ناامید شد از تأثیر گذاری مأیوس شده و  دست بر می دارد.

نماینده مردم استان کرمان مجلس در خبرگان رهبری تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب شایسته ترین  فرد برای تحقق  اهداف انقلاب اسلامی هم  در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات  شوراها داشت.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب