پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:12:13 - شنبه 26 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درد دل والدین جوان نابینای جنوب کرمان با مسئولان بینا+فیلم
میثم،نوجوان ۱۸ساله جازموریانی سالهاست که درد و رنج را به نظاره نشسته‌ است و در انتظار کمک مردم نوع دوست ایران است تا شاید بتواند برای یکبار هم که شده به پزشک متخصص مراجعه کند تا شاید مقداری از بینایی خود را به دست آورد.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از”رودبار ما“، اینک در جای جای میهن اسلامی ما، هستند افرادی که در اثر پدیده شوم فقر و نداری، روزشان شب است و شب‌شان، برزخی تمام‌نما.

بیایید درد دل مستضعفان این مرز و بوم را در شرم آشکار پدر، گریه‌های پنهان مادر و آرزوهای شیرین پسر به جستجو و نظاره بنشینیم. بیایید کمی به فکر آن سوتر از این جا و مرهم گزار زخم مستضعفان دردمند باشیم.

بیایم حس نوع دوستی رابه همنوعان ارزانی بخشیم مگر بنی آدم اعضای یکدیگر نیستند چرا اعضای هیچ آدمی برای فقرا به درد نمی آید آیا وقت آن نرسیده که به یاری همنوعانم که درگرداب فقر سرگردانند بشتابیم همت آدمیت کجاست .

مردم  روستاهای بخش زهکلوت به واسطه پراکندگی و نداشتن جاده ارتباطی مناسب برای رساندن خود به نخستین مراکز خدمات درمانی باید رنج و مشقت زیادی را به جان بخرند.

پدر میثم نه پولی برای تامین مکان و مهاجرت به شهر را دارد و نه توان درمان نابینایی فرزند خودرا، اما همچنان زندگی در جریان است.

میثم دیگر نمیتواند پدر ومادرش را ببیند نمیتواند مثل دوستانش کارهای خودش را انجام بدهد چون بدوk چشم میتوان زیست اما نمیتوان دید.
او الان موذن مسجد روستای خودشان هم هست و همیشه دعا میکند که روزی خداوند به اولطفی کند و صورت پدر ومادر را ببیند.

خیران و افرادی که دوست دارند یک کار خیر انجام دهند و کمک وپرداخت هزینه عمل جراحی چشمان این نوجوان را عهده بردار شوند خواهشمندیم که به روستای چاه بید شهر جازموریان شهرستان رودبارجنوب تشریف ببرند و یا اینکه برای بازدید وصحت این گفتار باشماره تماس۰۹۱۳۶۲۵۵۵۹۰(پدر میثم )مرادسابقی نژادتماس حاصل فرماید.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب