پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:14:58 - چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتخابات می‌تواند مایه‌ اعتلا و آبرو بشود/ اگر عده‌ای با حرف‌های خود دشمن را امیدوار کنند، انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد
فرمانده کل قوا فرمودند: انتخابات یکی از زمینه‌هایی است که هم میتواند مایه‌ی اعتلا و آبرو بشود هم میتواند مایه‌ی ضعف و سستی و ایجاد مشکلات بشود.

به گزارش“صبح رابر”؛ مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) صبح امروز با حضور و سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا برگزار شد. بخش‌هایی از سخنان معظم‌له در ادامه قابل مشاهده است.

  1. انتخابات یکی از زمینه‌هایی است که هم میتواند مایه‌ی اعتلا و آبرو بشود هم میتواند مایه‌ی ضعف و سستی و ایجاد مشکلات بشود.
  2. اگر مردم با نظم شرکت کنند، با اخلاق حرکت کنند، حدود اسلامی و قانون را رعایت کنند، این مایه‌ی عزت جمهوری اسلامی است.
  3. اگر قانون‌شکنی کنند، بداخلاقی کنند، اگر با حرف‌های خود دشمن را به خود امیدوار کنند، انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد.
  4. هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است؛ هدف از بین بردن این افتخار بزرگ جمهوری اسلامی است.
  5. ما در یک منطقه‌ی پر از ناآرامی و یک دنیای پر از تشنج، توانسته‌ایم محیط امنی به‌وجود بیاوریم؛ این را می‌خواهند از ملت بگیرند.
  6. اگر برای برخورد با این مسئله‌ی ایجاد ناامنی و ایجاد فتنه آماده باشیم، قطعاً خواهیم توانست آن را خنثی کنیم.
  7. هدف میان‌مدت دشمن، مسئله‌ی اقتصاد و معیشت مردم  است؛ اینکه اقتصاد حرکت نکند و لنگ بماند، کار و تولید در کشور پایین باشد و بیکاری به‌عنوان یک بلا در کشور عمومیت پیدا کند تا مردم از جمهوری اسلامی به‌خاطر مشکلات معیشتی ناامید شوند.
منبع: khamenei.ir

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب