پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:46:33 - یکشنبه 27 مرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزیده ای از رهنمودهای رهبر انقلاب به زوج‌های جوان
کتاب «مطلع عشق» گزیده‌ای از رهنمودهای حضرت آیت‌الله العظمی سیّدعلی خامنه‌ای رهبر انقلاب به زوج‌های جوان توسط دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری منتشر شد. به گزارش”صبح رابر”به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ کتاب «مطلع عشق» گزیده‌ای از رهنمودهای حضرت آیت‌الله سیّدعلی خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی به زوج‌های جوان […]

کتاب «مطلع عشق» گزیده‌ای از رهنمودهای حضرت آیت‌الله العظمی سیّدعلی خامنه‌ای رهبر انقلاب به زوج‌های جوان توسط دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری منتشر شد.

به گزارش”صبح رابر”به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ کتاب «مطلع عشق» گزیده‌ای از رهنمودهای حضرت آیت‌الله سیّدعلی خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی به زوج‌های جوان توسط دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری منتشر شد.

این کتاب حاوی مجموعه سخنان معظّم‌له در جلسات عقد طی یک دهه گذشته است و توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در چهار کلام و هفت رهنمود تدوین شده است.

کلامها در حقیقت ره‌توشه نظری به شمار می‌روند و در کلام‌ها با دانستنی‌های ضروری درباره ازدواج و خانواده آشنا می‌شویم. در رهنمودها مهارت‌های زندگی شیرین در پرتو آموزه‌های اسلامی را فرا می‌گیریم.

اگر چه مخاطب این کتاب در اکثر موارد جوانان آغازگر راه زندگی مشترک هستند، در عین حال کتاب برای آنان که سال‌هایی از شروع زندگیشان نیز می‌گذرد سودمند و راهگشا است. همچین پدران و مادران نیز با مطالعه این کتاب با نگاه ناب اسلامی درباره ازدواج بیشتر آشنا می‌شوند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۹۳۵۴۸ و ۶۶۴۸۳۹۷۵ -۰۲۱ تماس بگیرند یا به آدرس اینترنتی http://khameneibook.ir مراجعه کنند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب