پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:58:32 - دوشنبه 29 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتخاب حضرت علی (ع )ازجانب خداوند بود/کسب بینش و بصیرت سیاسی خود رابالا ببرید
کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: باید این را بدانند که انتخاب حضرت علی علیه السلام از سوی خدای عز و جل بوده و هنگامی که عده ای نا اهل ، خلافت را غصب کردند، حضرت امیرالمؤمنین (ع) به خاطر حفظ حکومت اسلامی سکوت کرد اما سکوت حضرت دلالت بر رضایت مردم نمی کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ محمدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به سخنان مطرح شده در خصوص ولایت امام علی(ع) گفت: جای بسی تأسف است که شخصی به عنوان بالاترین پست اجرایی در نظامی اسلامی و داشتن لباس علماء اسلام ، جملات  و نظریاتی سخیف بفرمایند که کاملا غیر علمی و سست باشد که حتی از یک طلبه مقدماتی حوزه هم چنین اظهار نظری بعید است تا چه رسد به کسی که چند ویژگی ممتاز که عرض شد را داشته باشد.

وی افزود: کمی مطالعات دینی خود را بالا ببرند و بیشتر روی بدیهیات و مسلمات شیعه تمرکز کنند که خدای ناکرده در اعتقادات شک نشود و اگر در مسأله ای هر چند از بدیهیات و مسلمات جواب آن را بلد نبودید آن را به اهلش که مراجع بزرگوار به عنوان متخصصین مجرب دین و مذهبند واگذاریم و به این سادگی آبروی مبانی ناب مذهبمان را نبریم.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: باید این را بدانند که انتخاب حضرت علی علیه السلام از سوی خدای عز و جل بوده و هنگامی که عده ای نا اهل ، خلافت را غصب کردند، حضرت امیرالمؤمنین (ع) به خاطر حفظ حکومت اسلامی سکوت کرد اما سکوت حضرت دلالت بر رضایت مردم نمی کرد.

وی اضافه کرد: سقیفه آن روز بود که باعث شد مردم در حضور آن امام مظلوم رأی دهند اما با نظریه تاریخی و عجیب و غریبی که که گفته شده کاملاً برعکس می شود یعنی رأی مردم هدیه امام علی علیه السلام بوده نه سقیفه!!در حالی که اگر اغشتاشات و ناامنی ها و ظلمها برای گرفتن بیعت از مردم و نیز امام علی علیه السلام را به زور به مسجد بردن و شهادت محسن بن علی علیه السلام و هزاران جنایت دیگر را بررسی کنیم در خواهیم  یافت که سقیفه و عوامل آن باعث رأی مردم شد نه خواست مولی الموحدین علیه السلام.

حجت الاسلام محمدی گفت : این خیلی قبیح است از کسی که داعیه سردمداری دین دارد، و قابل هضم نیست.امیدوارم که خدای متعال به همه ما و مخصوصا مسئولین دینی ما بصیرت و فهم دینی و مذهبی و درک مسائل ضروری عنایت بفرماید.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب