پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:08:27 - سه شنبه 6 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خواسته اصلی FATF از ایران دست برداشتن از حمایت جبهه مقاومت است/ تمکین بیشتر، زبان درازی دشمن را در پی دارد
شیخی گفت: هدف اصلی FATF این است که ما تمام اطلاعات مالی خود را در اختیار آنها بگذاریم و در مهم ترین مسائل اقتصادی و بازار مالی و پولی خود جاسوس خانه ای باز کنیم تا بر ما مسلط شده و از ما بخواهند دست از حمایت جبهه مقاومت برداریم.

به گزارش “صبح رابر“؛ عبدالمجید شیخی در گفتگو با ناب نیوز با اشاره به تمدید تعلیق محدودیت ها علیه ایران در کارگروه بین الملی FATF گفت: هرگاه دشمنی های استکبار و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تمام شد، آن زمان است که برجامی راه می افتد یا FATF از خواسته های نامشروع خود از ایران دست بر خواهد داشت.

این کارشناس مسائل اقتصادی با تاکید براینکه این اقدامات در راستای سیاست های استعماری صورت می گیرد، ابراز کرد: دولت خیلی ساده است که چنین توافق نامه ای را امضا کرده؛ اینان کوتاه نخواهند آمد و تمدید تعلیق هم نشان دهنده تمکین این دولت است.

وی افزود: عمل خاصی صورت نگرفته است که بخواهند بهانه ای را علیه ما علم کنند؛ همین که تعلیق را تمدید کرده اند نشان دهنده همان آثار سیاست های استعماری کشورهای جنایتکاراست که بر ما تحمیل می شود .

شیخی تصریح کرد: انتظارات آنها از ایران همان است که در این توافق نامه منعکس شده است؛ درواقع می خواهند که ما  دست از جبهه مقاومت برداریم و این بهانه ای است تا علیه کشور ما این مسائل را علم کنند.

این کارشناس مسائل اقتصادی اظهار داشت: هرچه ما کوتاه بیاییم، زبان و دست آنها درازتر خواهد شد و این خاصیت دشمن است؛ هرچه دولت بیشتر تمکین کند، آنها خواسته های خود را افزایش داده و شروط جدید برای ما خواهند گذاشت.

شیخی خاطرنشان کرد: هدف اصلی FATF این است که ما تمام اطلاعات مالی خود را در اختیار آنها بگذاریم و در مهم ترین مسائل اقتصادی و بازار مالی و پولی خود جاسوس خانه ای باز کنیم تا بر ما مسلط شده و از ما بخواهند دست از حمایت جبهه مقاومت برداریم.

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب