پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:49:35 - دوشنبه 9 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اختصاص ۵میلیارد و ۳۰۰تومان به پروژه های روکش آسفالت
استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان صبح امروز با حضور در هنزاء رابر از پروژه در دست اجرای روکش آسفالت مسیر بین پلیس راه مرصاد تا میدان هفت باغ بازدید کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ استاندار کرمان طی بازدیداز پروژه های در دست اجرای بخش هنزاء شهرستان رابرگفت: پروژه۱۰  کیلومتر روکش آسفالت مسیر بین پلیس راه مرصاد تا میدان هفت باغ علوی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجراست .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند عملیات پروژه ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت مسیر بین پلیس راه مرصاد تا میدان هفت باغ علوی، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجراست که از مجموع۱۰ کیلومتر، تاکنون سه کیلومتر روکش آسفالت اجرا شده و هفت کیلومتر آن زیرسازی شده و روکش در حال اجراست.
خداداد مقبلی افزود: پیمانکار این پروژه طی ۱۰ روز آینده، پروژه روکش آسفالت هفت باغ علوی به سمت جوپار را با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را آغاز می کند.

photo_2017-07-31_04-33-26

استاندار کرمان و مجمع نمایندکان استان پس از بازدید از پروژه احداث ورودی شهر هنزاء، در جمع عشایر بندر هنزاء حضور یافت و طی جلسه ای با سران عشایراستان موانع و مشکلات عشایری استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه اساسی ترین مشکلات وخواسته های عشایر نبود زیرساخت های لازم گردشگری، راه مناسب ، آب آشامیدنی و تولیدات عشایر ونبود صنایع مورد نیاز از خواسته های عشایر مطرح و مصوب شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب