پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:27:29 - سه شنبه 10 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیا آمریکا اجازه بازدید از تسلیحات نظامی خود را به سایر کشورها می دهد؟/ایران مستحکم تر از گذشته در برابر یاوه گویی های آمریکا خواهد ایستاد
نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت : آیا آمریکایی ها ، اجازه بازدید از تسحیلات نظامی خود را به سایر کشورهای دنیا می دهند که آن ها بیایند و از مسائل نظامی کشور آمریکا مطلع شوند .

به گزارش “صبح رابر”؛ حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با تحریم های صورت گرفته از جانب دولت آمریکا علیه ایران اظهار داشت : تیم مذاکره کننده بعد از سال های طولانی و با وجود مشکلاتی بالاخره توانست با آمریکا و هم پیمانانش در ارتباط با انرژی اتمی مذاکره داشته باشد .

 

 

وی گفت : کشور آمریکا هم که در این مذاکره حضور داشت با برجام موافقت کرد و این کشور به همراه سایر اعضای گروه ۱+۵ این قرارداد بین المللی را امضا و تایید کردند .

 

 

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکید کرده اند که آمریکا با رفتارهای غیر انسانی خود نمی تواند دولتی قابل اعتماد باشد و امروزه ما شاهد رجزخوانی های قلدر مابانه آمریکا هستیم .

 

 

آمریکا همواره به دنبال خدشه دار کردن دنیا و نقض حقوق بشر است 

 

 

نیکزادی پناه عنوان کرد : این رفتارها از سوی آمریکایی ها امری طبیعی است زیرا آن ها با پیمان شکنی هیچ  تعهدی را قبول ندارند و همواره به دنبال خدشه دار کردن دنیا و نقض حقوق بشر هستند.

 

 

وی در رابطه با این اقدامات اخیر دولت آمریکا تصریح کرد : این تحریم ها اولین و آخرین اقدام آمریکایی ها نخواهد بود و مطمئنا ادامه خواهد داشت لذا آن ها به دلیل بی تدبیری و نفرتی که در درونشان وجود دارد باز هم مباحث و مشکلاتی را به وجود خواهند آورد .

 

 

آیا آمریکا اجازه بازدید از تسحیلات نظامی خود را به سایر کشورها می دهد ؟

 

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازدید دولت آمریکا از تسحیلات نظامی ایران اظهار کرد : آیا آمریکایی ها خود اجازه چنین کاری را به سایر کشورهای دنیا می دهند که آن ها بیایند و از مسائل نظامی کشور آمریکا مطلع شوند .

 

 

نیکزادی پناه عنوان کرد : در هر صورت همه کشورها مستقل هستند و هیچ کشوری بر اساس قرار دادهای بین المللی حق ورود و دخالت به سایر کشورهای را ندارد و آمریکایی ها این مسئله را به خوبی می دانند .

 

 

وی تشریح کرد : وقتی عقل و منطق غالب بر یک رفتاری وجود ندارد، مطرح کردن این مسائل در این عرصه و دوره در مورد کشور قدرتمندی همانند ایران در واقع اشتباه بزرگی است و نبایستی آمریکایی ها حتی به صورت زبانی هم آن را مطرح کنند تا به سمع دیگران برسد.

 

 

ایران مستحکم تر از گذشته در برابر یاوه گویی های آمریکا خواهد ایستاد 

 

 

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت : ملت و دولت ایران به این گونه رفتارها عادت کرده اند و  مطمئنا دولت آمریکا هیچ غلطی را نمی تواند انجام دهد زیرا ملت ایران همانند گذشته و حتی مستحکم تر و هدفمند تر از قبل در مقابل یاوه گویی ها و زیاده گویی های این دولت خواهند ایستاد .

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب