پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:06:51 - چهارشنبه 11 مرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف محموله ۵۴ کیلویی هروئین در رابر
فرمانده انتظامی شهرستان رابر از کشف محموله ۵۴ کیلوگرمی هروئین در طرح انهدام شبکه های قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ سرهنگ نبی‌الله میرافضلی، فرمانده انتظامی شهرستان رابر دیروز سه‌شنبه، ۱۰ مرداد گفت: مأموران پلیس اطلاعات شهرستان رابر با همکاری یگان امداد در راستای اجرای طرح شناسایی و انهدام شبکه های قاچاق مواد مخدر و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵  مشکوک شده و دستور ایست صادرکردند.
وی تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار نمود که با هوشیاری مأموران خودرو متوقف و در بازرسی از خودرو، مقدار ۵۴کیلو و ۴۷۰ گرم هروئین و ۱۵کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای درخودرو جاساز شده بود، کشف شد.
میرافضلی اظهارکرد: در این رابطه دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ توقیف و یک قاچاقچی دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رابر با اشاره به اینکه این محموله قاچاق مواد مخدر از جنوب به مقصد شهرهای مرکزی کشور بارگیری شده بود، تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش موادمخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
منبع: روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب