پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:38:05 - یکشنبه 26 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ضرورت بیان انتقاد سازنده در تعامل بین سپاه و دستگاه های اجرایی استان/اجازه عبور از خطوط قرمز نظام را به هیچ کس در استان نمی دهیم/طلب ۲۳ هزار میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) از دولت
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی از اولویت های ما در استان کرمان فرهنگی است چون ریشه همه مشکلات ما فرهنگی است و ما با رسانه ها بیشترین تعامل را دراین زمینه خواهیم داشت.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان،سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه گفت: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و به اصحاب رسانه به عنوان خواص جامعه نگاه می کنیم چرا که خواص افرادی هستند که در جامعه تاثیر گذار هستند لذا هر چه قوی تر و مستدل تر کار انجام دهید اثر گذاری رسانه بیشتر خواهد بود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: نگاه ما به رسانه ها تقسیم بندی موجود در جامعه از جمله راست و چپ و… نیست بلکه آن چیزی که در تقسیم بندی جریانات انقلاب قائلیم همان فرمایش مقام معظم رهبری است.

 

ابوحمزه در ادامه عنوان کرد: طبق فرمایش رهبری ما فقط سه جریان انقلابی، غیر انقلابی و محافظه کار و ضد انقلاب است و نگاه بسیج و سپاه در سطح استان برگرفته از این تقسیم بندی است.

 

وی تاکید کرد:  باید تلاش کرد جریان غیر انقلابی را به انقلابی تبدیل کنیم و مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند که باید انقلابی ماند، انقلابی فکر کرد و انقلابی عمل کرد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد:نگاه سپاه ثارالله به دستگاه های اجرایی استان در چهار گام تعریف شده است که اولین مورد آن تعاون و همکاری  است.

 

ضرورت بیان انتقاد سازنده در تعامل بین سپاه و دستگاه های اجرایی استان

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان انتقاد سازنده را دومین گام این نهاد در برخورد با دستگاه های اجرایی مطرح کرد و افزود: رسانه ها نیز باید نسبت به سپاه و بسیج به همین صورت کار کنند و ما هم نقاط ضعف و قوت دستگاه ها را بیان می کنیم و برای رفع آن ها تلاش می کنیم و امیدواریم که نگاه آن ها هم به سپاه همین نگاه باشد.
ابوحمزه تاکید کرد: مطالبه گری یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و هر کسی در هر جایگاهی باید نسبت به مسئولیت خود پاسخگو باشد و مردم باید مطالبه گری و مسئولین نیز پاسخگو باشند.

 

اجازه عبور از خطوط قرمز نظام را،در استان به هیچ کس نمی دهیم

 

وی تصریح کرد: در استان کرمان اجازه نمی دهیم کسی از خطوط قرمز نظام عبور کند و هر کس باید نگاهش در چارچوب قوانین و مقررات باشد و اگر کسی قصد زیر سوال بردن نظام و انقلاب را داشته باشد سپاه با تمام توان جلوی او می ایستد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه عنوان کرد: استان کرمان ظرفیت های بسیار بالایی دارد و این ظرفیت را دارد که در بسیاری از شاخص ها در رتبه اول تا سوم قرار گیرد و آنچه که ما دنبال می کنیم این است که در سطح کشور ظرفیت ها از بالقوه به بالفعل در دیدگاه مردم و مسئولین قرار دهیم.

 

بیشترین همکاری با رسانه ها در حوزه مسائل فرهنگی خواهد بود

 

ابوحمزه بیان کرد: یکی از اولویت های ما در استان کرمان فرهنگی است چون ریشه همه مشکلات ما فرهنگی است و ما با رسانه ها بیشترین تعامل را دراین زمینه خواهیم داشت.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  عنوان کرد:مشکل ما در کشور کمبود امکانات و نبود بودجه و… نیست بلکه مشکل مدیریت جهادی است که یک مدیر  باید ۶ ویژگی آن را که کار، تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبیر و درایت را داشته باشد.

 

مسئولین برای انجام کار جهادی تلاش کنند

 

ابوحمزه افزود:هر کدام از مسئولین استان کرمان که می خواهند در کارشان موفق باشند باید تلاش کنند جهادی کار کنند چرا که با مدیریت اداری کاری پیش نمی رود.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این که عنوان روز جمعه ۳۱ شهریورماه معنویت و اقتدار نیروهای مسلح ، وحدت ملی و سلامت است افزود : رژه با شکوه نیروهای مسلح مستقر در کرمان را در اولین روز از هفته دفاع مقدس داریم .

 

 

وی ادامه داد : برگزاری جشنواره روز سرباز نیز از برنامه های دومین روز از هفته دفاع مقدس می باشد و نمایش غواصی هم از روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه تا یکشنبه ۲ مهرماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در موزه دفاع مقدس برگزار می شود .

 

 

ابوحمزه خاطر نشان کرد : یکی دیگر از برنامه های سپاه ثارالله استان در این هفته برگزاری همایش حماسه سازان بصیرت طلایه داران تبلیغ و نقش آن در تمدن نوین اسلامی و با حضور ۴۰۰ نفر از روحانیون استان است .

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توضیح داد : کارهایی هم در سطح استان در کنار این موضوعات برگزار می شود که شامل شبی با شهدا در جیرفت ، برگزاری یادواره ها در سطح استان ، اردوهای جهادی و افتتاح طرح های محرومیت زدایی را خواهیم داشت .

 

 

وی بیان کرد : برگزاری همایش های علمی کردن کشاورزی ،جهت کمک به کشاورزان با هدف افزایش میزان عملکرد محصولات در واحد سطح شهرستان های زرند ، جیرفت ، عنبرآباد ، کهنوج ، رفسنجان ، شهربابک ، بم ، بردسیر و سیرجان در طول هفته دفاع مقدس صورت می گیرد .

 

 

ابوحمزه بازدید از موزه دفاع مقدس در این هفته را رایگان اعلام کرد و افزود : پخش فیلم های دفاع مقدس در دانشگاه ها و برگزاری مسابقات ورزشی در واحدهای دانش آموزی نیز از دیگر برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس است .

 

طلب ۲۳ هزار میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) از دولت

 

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در رابطه با به تاخیر افتادن پروژه های خاتم در سطح شهر کرمان گفت: قرار گاه خاتم الانبیاء (ص)  ۲۳ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد.

وی گفت: قرار گاه خاتم در سطح استان کرمان ۵۰۰ الی ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و تنها پولی که از طرف دولت به قرارگاه داده شده ۷۰ میلیارد تومان  آن هم به صورت زمین بوده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مسئولیت به عهده مسئولین استان است و آنها باید پاسخگو باشند، افزود: حال برخی از مسئولین استانی کم لطفی نموده و به جای تجلیل و تقدیر از این مجموعه، متاسفانه جوسازی نموده و عامل تاخیر  پروژه ها را قرارگاه می دانند.

سردار ابوحمزه همچنین در رابطه با پل سیدی بیان داشت: متاسفانه ساخت این پل ۹ سال است که به طول انجامیده  و هر کدام از مسئولین ساخت این پروژه را به دیگری می سپارد و این در حالیست که پیمانکار از نبود بودجه گلایه دارد و می گوید که برای اتمام آن شهرداری و شورای شهر اعتباری در اختیارش قرار نمی دهند.

وی عنوان کرد: در حالی که پل های دیگر در مناطق مرفه خیلی زود ساخته شده اند و این پل در منطقه محروم همچنان نیمه تمام مانده است در صورتی که مسئولین می بایست به علت محروم بودن منطقه ابتدا این پل را می ساختند.

سردار ابوحمزه با تاکید بر اینکه باید روحیه مطالبه گری در مردم را زنده نماییم ، بیان داشت: اشکال کار این است که مطالبه گری در جامعه ما ضعیف است.

 

 

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب